Maar eigenlijk hebben ze wel gelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Lutte het volgende:
Dat hebben ze bij ons dus ook gedaan.___!
Want anders: 'Gaan jullie leren op je gemiddelde, en jullie moeten leren op een tien!'
Hihi haha en wat vinden ze zichzelf grappig.
Dat wel.. Maar zeg dan gewoon: ja, anders voeren jullie geen zak uit. En kom niet met zo'n stom 'grapje'.quote:
We moeten het dus weer zien als zelfbescherming?, knaken onderwijs ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Dit doen wij ook op onze school, alleen sta ik aan de kant van de docenten.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat sommigen de moed in de schoenen zakt als ze een laag cijfer halen en dan stoppen met leren.
Dat jij een uitzondering bent zegt meer over jou (juiste) instelling, dan over sommige van je medeleerlingen..
Genoeg scholieren die je tegen zichzelf moet beschermenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten het dus weer zien als zelfbescherming?, knaken onderwijs ook.
Ze proberen het een beetje in te kleden voor de teerhartige zieltjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel.. Maar zeg dan gewoon: ja, anders voeren jullie geen zak uit. En kom niet met zo'n stom 'grapje'.
Voor mij maakt het gelukkig niks uit.
Ja oke, maar of we dat op deze manier moeten doen?, vind het nogal ver gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef trovey het volgende:
Genoeg scholieren die je tegen zichzelf moet beschermen.....open maar een willekeurig topic in PUB.
Tja een school kan nou eenmaal niet van de lucht leven hèquote:Op maandag 27 juni 2011 15:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oke, maar of we dat op deze manier moeten doen?, vind het nogal ver gaan.
Achterliggende gedachte zal wel weer het geld zijn dat de school ontvangt wanneer een leerling WEL slaagt.
Helemaal mee eens, maar soms gaan ze wel heel erg ver, en dit vind ik dus weer zo'n geval.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef trovey het volgende:
Tja een school kan nou eenmaal niet van de lucht leven hèen bovendien is het ook niet goed voor het imago van een school als er meer leerlingen zakken dan slagen dus als ze de leerlingen een beetje extra proberen te motiveren zie ik er geen kwaad in.
true. De persoon waar ik de meeste fitties mee had feliciteerde mij ontzettend overdreven terwijl ik alleen maar dacht: "Raak me niet aan."quote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef piraat013 het volgende:
Als je geslaagd bent komen leraren bij je slijmen en aardig doen terwijl het leraren zijn die je nooit hebben gemogen en dat is hypocriet
Ze doen aardig omdat ze beseffen dat ze eindelijk van je af zijn, nooit meer dat ettertje voor ze in de schoolbank.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef piraat013 het volgende:
Als je geslaagd bent komen leraren bij je slijmen en aardig doen terwijl het leraren zijn die je nooit hebben gemogen en dat is hypocriet
Dat zou ook kunnen alhoewel ik er aan twijfel of de meeste leerlingen dan wel de motivatie hebben om toch te proberen hun uiterste best te doen om een zo hoog mogelijk cijfer te halen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar soms gaan ze wel heel erg ver, en dit vind ik dus weer zo'n geval.
Laat het desnoods aan de leerling zelf over, laat ze op een knop klikken ofzo om het cijfer te tonen, willen ze dat niet dan klikken ze niet. Zelfde verhaal met nakijken van examen antwoorden, de een doet het wel de ander niet.
Ik zou niet weten waarom niet, ik kan me ook voorstellen dat iemand motivatie haalt uit een slecht cijfer wat hij dan MOET compenseren met een ander hoger topic.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef trovey het volgende:
Dat zou ook kunnen alhoewel ik er aan twijfel of de meeste leerlingen dan wel de motivatie hebben om toch te proberen hun uiterste best te doen om een zo hoog mogelijk cijfer te halen.
En dan doe je een andere opleiding en zie je de docent volgend jaar weerquote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze doen aardig omdat ze beseffen dat ze eindelijk van je af zijn, nooit meer dat ettertje voor ze in de schoolbank.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |