Ik hoop op Nadal-Djokovic als finale...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef Burnie88 het volgende:
Hopen dat Nadal er nu uit vliegt, dat zou de dag compleet maken.
Snap jij dat nou? Dat ze allerlei dingen over Wimbledon gaan uitzenden tijdens Wimbledon, doe dat voor het toernooi!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Maanvis het volgende:
wat een leuk meisje die wimbledon uncovered presenteert op BBC2
[ afbeelding ]
Ik wil koning Federer weer eens zien winnen, die man gun ik het echt enorm.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop op Nadal-Djokovic als finale...
Sharapova - Bartoliquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Cibulkova (24) - Sharapova (5)
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Kvitova (8) - Pironkova (32)
Zeg 't maar.
Sharapova - Lisickiquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Zeg 't maar.
Sharapova - Bartoliquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Zeg 't maar.
Daarom wil je dat Nadal verliest... zodat Federer weer een GS kan winnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik wil koning Federer weer eens zien winnen, die man gun ik het echt enorm.
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussiequote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom wil je dat Nadal verliest... zodat Federer weer een GS kan winnen.
Ze won Rome, SF Roland Garros dus je zou denken dat ze wel in goede doen is.quote:
Is tenslotte alweer 3 topics geleden ofzo dat dat voor het laatst gebeurde.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussie
DIe liggen er allemaal al uit, dusquote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze won Rome, SF Roland Garros dus je zou denken dat ze wel in goede doen is.
Maar Zvonareva, Li, Stosur, Williams, Williams, Wozniacki zouden toch beter moeten kunnen?!
Nee maar de enige manier voor Federer om een GS te winnen is als Nadal er in ieder geval voor de finale uit ligt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussie
Tegen Azarenka dan maar.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
Sharapova was mijn tornooifavoriete vooraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |