quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
Beter ging ze samen met Schiavone op schermen, met zo'n mooi allesbedekkend pak aanquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Die bartoli had op softbal moeten gaan als werper.
EHEC?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?
Ik vind die groente smerig, en van die dames ben ik ook niet gedient.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?
Bijltjesdag voor de Belgen. Van Wickmayer had ik het verwacht, van Malisse wist ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef tong80 het volgende:
Niet de dag voor de Belgen.
Wickmayer in 3 kwartier van de baan geslagen. Won 2 games.
En Tomic
Nu naar de BBC
Die Kubot speelt echt goed. Serveert en retourneert goed, en is sterker aan het net dan Lopez.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Norrage het volgende:
Kubot de eerste set tegen lopezHad daar toch een straight sets voor Lopez verwacht.
Geef hem maar NASCARquote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef tong80 het volgende:
McEnroe vind Formule-1 maar niks. 'Je ziet nooit iemand een auto passeren.' Zit wat in.
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber gingquote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef tong80 het volgende:
McEnroe vind Formule-1 maar niks. 'Je ziet nooit iemand een auto passeren.' Zit wat in.
Hoeveel inhaalmanoeuvre's in hoeveel tijd heb je gezien?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber ging
Was zeker mooi. Heb dat ook gepost. Maar je weet ook dat zoiets niet te vaak gebeurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |