Dat hebben we inderdaad gezien op Wimbledon 2006 en 2007.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee maar de enige manier voor Federer om een GS te winnen is als Nadal er in ieder geval voor de finale uit ligt.
Ik win ook eenvoudig van Llodra als ik zo goed was als Djokovic.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Susi het volgende:
Djokovic doet het eigenlijk bijzonder goed weer.
Hij bedoelt waarschijnlijk op Roland Garros.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad gezien op Wimbledon 2006 en 2007.
Ik heb het over de laatste jaren héquote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad gezien op Wimbledon 2006 en 2007.
quote:
quote:
En Lisicki ook gewonnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Pironkova.
Beide Williams zussen eruit op 1 dag.
Djokovic is niet bijzonder goed bezig, vind ik. Slechte wedstrijd tegen Baghdatis, en toch wel afhankelijk van een paar missers van Llodra om te breaken.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Susi het volgende:
Djokovic doet het eigenlijk bijzonder goed weer.
Ik ben ook geen kenner hoor, kijk alleen met de grote toernooien wat wedstrijden. Maar vergeleken met de vorige wedstrijd vond ik dit stukken beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic is niet bijzonder goed bezig. Slechte wedstrijd tegen Baghdatis, en toch wel afhankelijk van een paar missers van Llodra om te breaken.
Serveerde wel goed deze wedstrijd, maar met dit spelt wint hij niet van Federer.
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Wanneer won Federer voor het laatst op een GS van Nadal?
Als Nadal de finale haalt dan is Federer runner-up, als die de finale ook haalt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?.
Waar is je glazen bol? Het staat nog altijd 7-5 voor Federer op wedstrijden die niet op gravel worden gespeeld. Als Federer speelt zoals op RG tegen Nadal, dan wint Federer nu op gras.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Nadal de finale haalt dan is Federer runner-up, als die de finale ook haalt.
Edit: Dus doe maar Nadal-Djokovic
2008 is nog korter geleden en toen won Nadal op Wimbledon. Ik hoop ook dat Federer wint, maar ik denk dat het zo werkt op dit moment:quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?.
Dat zeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner hoor, kijk alleen met de grote toernooien wat wedstrijden. Maar vergeleken met de vorige wedstrijd vond ik dit stukken beter.
net 15 geworden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef Nober het volgende:
Straks Indy de Vroome!!
Hoe jong is die eigenlijk, 14?
Nadal won de laatste drie ontmoetingen, en is met een 7-2 voorsprong in GS ontmoetingen favoriet maar jij mag vinden van niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:15 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Waar is je glazen bol? Het staat nog altijd 7-5 voor Federer op wedstrijden die niet op gravel worden gespeeld. Als Federer speelt zoals op RG tegen Nadal, dan wint Federer nu op gras.
Federer wint wel op gras van Nadal.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, ik kan het niet zien op d'r facebook want ik moet me dan eerst aanmelden.
Zo geïnteresseerd? Toch geen lid van Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ... - Martijn?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, ik kan het niet zien op d'r facebook want ik moet me dan eerst aanmelden.
Haha, ze schijnt een toptalent te zijn dus dan ben ik wel geïnteresseerd hoe ze het gaat doen op Wimbledon ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zo geïnteresseerd? Toch geen lid van Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ... - Martijn?
Ja ik ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Federer wint wel op gras van Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |