En. Hoe doet die het tov dreft? Ik heb hem ook wel eens gehad (de groene) maar had er meer van nodig om goed te ontvetten.quote:
Als je naast de titel ook de OP leest zou het zoveel makkelijker worden voor jouquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Redcoon het volgende:
En dit is culinair want Dreft kan heel goed in de plaats van olijfolie?
Die ja, ik doe echt eeuwen met zo'n flesje en het ontvet als een mallequote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Dubbel geconcentreerde huismerk van de Aldi
Ok 2 x is scheepsrechtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Die ja, ik doe echt eeuwen met zo'n flesje en het ontvet als een malle
De groene vind ik persoonlijk de fijnste, de paarse ruikt namelijk naar bloemen en dat vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok 2 x is scheepsrechtDie gaan we proberen
Ik heb geen afwasmachine, dus ik moet alles wel met de hand doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste doe ik sowieso met de afwasmachine, afwasmiddel is alleen voor zaken die ik even snel met de hand doe als ik sta te koken, grote pannen, snijplanken.
Maar dat maakt het alsnog niet culinair. Is er niet een huishoudforum o.i.d?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je naast de titel ook de OP leest zou het zoveel makkelijker worden voor jou
Schuim is idd geen goede indicator. Er was zelfs een afwasmiddel wat niet goed verkocht. Toen heeft de fabrikant het meer laten schuimen, hierdoor ging wel de waswerking achteruit. Maar het verkocht stukken beterquote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja zo. Ik kijk nooit zo naar het schuim; ik voel of het ontvet (bv of een bord na 1 x borstelen idd goed schoon is). Schuim is een slechte indicator heb ik gemerkt, want sommige merken schuimen prima, maar ontvetten nauwelijks. (weet niet of het nog bestaat maar LUX - die roze - was er zo 1)
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Dubbel geconcentreerde huismerk van de Aldi
Dat, en dan huismerk Jumbo. Vaatwastabletten: De goedkoopste met oplosfolie in een grote verpakking. Meestal huismerk jumbo, soms een aanbieding van de Action ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste doe ik sowieso met de afwasmachine, afwasmiddel is alleen voor zaken die ik even snel met de hand doe als ik sta te koken, grote pannen, snijplanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |