Ondanks dat je MW2 leuk vind, vind je Battlefield 3 misschien ook wel leuk (die komt eind oktober net voor MW3 uit). Misschien het proberen waard.
Killzone 3 is ook wel een gave game, en als je 'm nog niet hebt: Red Dead Redemption. Echt een adembenemende game. Andere aanraders:
FIFA (vanaf 25 euro online, Nederlandse winkel) en Gran Turismo 5 (al
45 euro online, Nederlandse winkel).
Dus ik raad je het volgende aan:
- FIFA 12 [release op 29 september] (kan je niet wachten, dan FIFA 11).
- Red Dead Redemption (ontzettend mooie en gave game)
- Battlefield 3 [release op 27 oktober] (shooter met o.a. straaljagers en andere voertuigen in de multiplayer, plus uitgebreide destructie)
- Modern Warfare 3 [release begin november] (ga ik niet kopen, ik ga voor BF3, maar aangezien jij MW2 ook leuk vind zal deze game je ook wel bevallen)
- Gran Turismo 5 (mooie race game, veel opties - dé PS3 exclusive waar iedereen lang op heeft gewacht)
- Killzone 3 (fictieve vijand in de toekomst, is weer is wat anders)
En zelf zeg je ook al Uncharted 3. Dus tja. Nja, het zijn aardig wat games, maar de bovenstaande raad ik je nog zeker aan om te kopen!
EDIT: Woops! Ik dacht dat je zelf nog op zoek was naar leuke spellen. Nja, leuke recente spellen die ik nu veel speel zijn Battlefield: Bad Company 2, FIFA 11, L.A. Noire, Killzone 3.
Ik kijk verder vooral uit naar Battlefield 3 (veel voertuigen in multiplayer, en echt hele uitgebreide vernietiging (je kan hele gebouwen laten instorten). etc.