Dat is net zo misplaatst als het feit dat ze op Defqon rondlopen. Je schopt je eigen klacht onderuit met deze onzin.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toen werd TS geboren.
[..]
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...
Je bent zelf een rappert.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat is net zo misplaatst als het feit dat ze op Defqon rondlopen. Je schopt je eigen klacht onderuit met deze onzin.
Tsja en zo zie ik weer mensen in 100% hardcore shirts wiz khalifa luisteren terwijl ze mij wel even denken te kunnen vertellen wat echte goede hiphop is.quote:
Wie?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Tsja en zo zie ik weer mensen in 100% hardcore shirts wiz khalifa luisteren terwijl ze mij wel even denken te kunnen vertellen wat echte goede hiphop is.
Het is een rapper, hou het daar maar op.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb geen verstand van dat soort muziek.
Naast hardcore luister ik nog Street Punk, Oi!, Ska en een beetje rock. Meer ook niet.
Alles eindigend op "uh" schrijvuh is net zo hard aan mode meedoen als het dragen van gstar-shirtjesquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef porsche1 het volgende:
Sjonge jongen, 90% wat daar loopt, loopt rond in adidas vestjes, g-star shirtjes en andere vage merken. Het zijn bijna alleen maar verkapte mooiboys die daar rondlopen, van die fop negers.
Daarom zou ik niet snel naar Defqon.1 toe gaan.
Als ik ga feesten sta ik altijd in mijn australian met mijn airmaxies aan en mijn MoH petje of 100% hardcore petje op.
Opflikkeren met je mode.
[ afbeelding ]
Rechts onderin, WIJ DOEN NIET MEE AAN DE MODUH.
Dat dus, en dat is ook een reden waarom ik dat shirt heb gekocht.
Klacht: Defqon.1 lui die zich kleden alsof het een Ali-B feest is.
Je had mij moeten zien op Defqon met een WPWW tatoo op mijn linkerhand en een brandend kruis in mijn rechterhand. Ging helemaal los met me kale harses. Helemaal hardcore gekleed jonguh.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aussies en Hardcore kledingAlleen van die kinderen die dat dragen. En ja de helft op Defqon is dagjesvolk, boeiend. Als je je aan anderen op een feest ergert ben je kankertriest.
Hij heeft gewoon deels gelijk hoor. Dat soort volk is te sneu voor woorden en verneukt leuke festivals. Ach gelukkig is dat bij dominator nog wat minderquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Convict het volgende:
Welke kk coņo loopt te klagen over dat mensen niet in hun aussi's lopen op een Hardstyle based festival?
als het nou over moh was of thunderd maar nu ben je gewoon sneu
owja en nog eenvoor jou
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aussies en Hardcore kledingAlleen van die kinderen die dat dragen.
O, raar. Want ik heb de laatste 6 jaar geen "uh" schrijfstijl meer gezien.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Alles eindigend op "uh" schrijvuh is net zo hard aan mode meedoen als het dragen van gstar-shirtjes
Omdat je genoeg andere area's hebt op Defqon.1.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Convict het volgende:
Welke kk coņo loopt te klagen over dat mensen niet in hun aussi's lopen op een Hardstyle based festival?
als het nou over moh was of thunderd maar nu ben je gewoon sneu
owja en nog eenvoor jou
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Je had mij moeten zien op Defqon met een WPWW tatoo op mijn linkerhand en een brandend kruis in mijn rechterhand. Ging helemaal los met me kale harses. Helemaal hardcore gekleed jonguh.
Dominator.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon deels gelijk hoor. Dat soort volk is te sneu voor woorden en verneukt leuke festivals. Ach gelukkig is dat bij dominator nog wat minder
muziek hoeft niet perce uitbegeeld te worden in kleding stylequote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, raar. Want ik heb de laatste 6 jaar geen "uh" schrijfstijl meer gezien.
En die teksten op het shirt zijn bijna allemaal namen van tracks gemaakt door Euromasters, die tracks komen uit de jaren 90.
[..]
Omdat je genoeg andere area's hebt op Defqon.1.
En de foto's die ik bekeek waren van hardcore artiesten, en je zag alleen maar Adidas vestjes en G-Star dingetjes, grote zonnebrillen en noem maar op.
[..]ga heen.
[..]
Dominator.
Maar het blijft toch kut dat zulke studentenverenigingen kaarten kopen die ook in de hand van echte liefhebbers hadden kunnen zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Klonterpot het volgende:
Op zo'n feest moet je gewoon even alles vergeten. Als een paar knakkers in aussies rond willen lopen dan moeten ze dat doen. Ik zag vrijdag een studentenvereniging de camping op komen, ze zouden Defqon.1 wel even overleven. Gistermiddag, rond 15:00, zaten ze op een rijtje tegen een frietkot aan omdat ze er helemaal mee aan waren. Sneu, voor die jongens. Ik geniet er niet minder door.
Lekker thuisblijven dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Misan het volgende:
Tja, dure kaarten werkt rijker publiek in de hand die idd wellicht minder voir de muziek komen
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef Convict het volgende:
[..]
muziek hoeft niet perce uitbegeeld te worden in kleding stylewe leven in 2011!
en de reden dat ik deze defqon editie bagger vond was vanwege het weer en de nieuwe kut locatie de sfeer zelf was gewoon super
Die is er altijd al geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef nattermann het volgende:
En nog iets, een fucking house-area op een festival als Defqon!_!_!
alleen nederlandse underground feestjes gepakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Convict het volgende:
[..]
alleen nederlandse underground feestjes gepakt?
ik vind de duitse regenboog figuren en de hardstyle altos 10x erger dan die blanke negers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |