Deze man.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef RickoKun het volgende:
Wat een topic vol met aids.
Defqon rouleert die shit. 10x beter dan die tering herrie zoals terror of hardcore op MOH
Zo, die menigte gaat echt helemaal los!quote:
quote:
Inclusief deze man.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]prachtig.
Ook de pakjes die ze aan hebben.
Doet me denken aan zoeen gozer hier uit de buurt.quote:
Hoe hak je in vredesnaam je heup uit de kom?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan zoeen gozer hier uit de buurt.
Kerel heeft een keer, volgens mij op Masters, zijn heup uit de kom gehakt.
Waarschijnlijk maakte hij de raarste bewegingen met zijn benen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoe hak je in vredesnaam je heup uit de kom?![]()
![]()
Je kan dan i.i.g. wel zeggen dat je alles gegeven hebt
Ik heb op youtube wel eens een vent gezien die vol door zijn enkel gingquote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan zoeen gozer hier uit de buurt.
Kerel heeft een keer, volgens mij op Masters, zijn heup uit de kom gehakt.
Dat is dikke au ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb op youtube wel eens een vent gezien die vol door zijn enkel ging.
Zal misschien wel helemaal strak hebben gestaanquote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakte hij de raarste bewegingen met zijn benen.
90% van de jeugdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toen werd TS geboren.
[..]
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...
Wat een droefenisquote:
Vooraan viel het wel mee, al moet ik. zeggen dat ik het persoonlijk zeer slecht trok na pre-party + 11 uur non-stop dansen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat een droefenisDat vee wat erop af komt
En waarschijnlijk ook van weigering bij de ingang.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Daarom koop ik liever de week voor het festival een kaartje op marktplaats. Dan ben ik vaak verzekerd van goed weer
Hmm ik kon geen kaarten krijgen, en geen zin om rond de ¤100-, te betalen, daarom maar een weekendje naar Duitsland gegaan met mijn vriendin voor dat geldquote:
Keizer en Ali-B is geen hip-hop hèquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste van dat soort mooiboys met dat soort muziek zie lopen.
Of het nou rap is of hiphop, dat maakt mij niet uit. Voor mij is het hetzelfde.
Dat geldt ook voor die lui, hardcore en hardstyle is voor hun ook hetzelfde.
Die heb ik vorig jaar ook gezien volgens mijquote:
Defqon Australiaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook gezien volgens mij
De autist was er al toen de TS nog bezig was met een topique aan te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Efilcaz het volgende:
Potentieel stormloop topic.
Inbe4 drakenshirts en metalshirts
inbe4 Autist!
wat een baas op 0:50, ff terug komen en laten zien hoe het echt moetquote:
Nee, al een paar keer via marktplaats gekocht. Altijd eerlijke tickets. Er zitten niet zoveel oplichters op marktplaats als je denktquote:Op maandag 27 juni 2011 10:30 schreef Snever het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook van weigering bij de ingang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |