Jij leeft niet, dit komt zovaak voor.quote:
nietquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Bedankt voor de reacties. Maar volgens mij begrijpen de meesten mijn eerste post niet. Waarom zou ik mijn vader aangeven? Ik snap best dat hij haar af en toe smackt. Dat vind ik geen punt. Alleen omdat er nogal wat mensen zijn die dit afkeuren wil ik graag weten hoe we het best de blauwe plekken enzo aan de buitenwereld kunnen verklaren?
in dat geval. Als jij en je pa dat gewoon vinden. Dan moet je daar tegenover de buiten wereld ook gewoon eerlijk over zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Bedankt voor de reacties. Maar volgens mij begrijpen de meesten mijn eerste post niet. Waarom zou ik mijn vader aangeven? Ik snap best dat hij haar af en toe smackt. Dat vind ik geen punt. Alleen omdat er nogal wat mensen zijn die dit afkeuren wil ik graag weten hoe we het best de blauwe plekken enzo aan de buitenwereld kunnen verklaren?
Flauw is dat.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef TheLoneGunmen het volgende:
De meeste mensen staan vrij afkeurend tegenover wat tikken op zijn tijd.
Lees de OP nou eens rustig nog een keertje. Hij vindt het prima dat z'n vader z'n moeder slaat, hij vraagt enkel om logische verklaringen voor de buitenwereld ivm de blauwe plekken etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij leeft niet, dit komt zovaak voor.![]()
Ik weet niet hoor, maar uiteindelijk is het wel je moeder haar probleem. Als zij het accepteert, so be it. Al zou ik er persoonlijk met beide ouders over praten om mogelijk samen in therapie te gaan en als het echt niet werkt; uit elkaar.
Rot op, ziekeling. Of je nou serieus bent of trollt, ziek ben je sowieso.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Ik zag het, sorry.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lees de OP nou eens rustig nog een keertje. Hij vindt het prima dat z'n vader z'n moeder slaat, hij vraagt enkel om logische verklaringen voor de buitenwereld ivm de blauwe plekken etc.
Wat ben jij trouwens voor eikel dat je snapt dat je vader je moeder smackt???quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Je reactie bevestigt alleen maar dat vrouwen af en toe gewoon een flinke smack op de bek nodig hebben. Zo brutaal ben je.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens voor eikel dat je snapt dat je vader je moeder smackt???
Rot in hel!
Het gaat van kwaad naar erger hoor. Als ik er thuis niet op tijd bij was geweest was m'n moeder dood ja!
Dit. Tegenwoordig zit daar een cool-down periode aan vast waarbij een dader beter geholpen wordt om zijn woede/frustraties te sturen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |