abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98691677
Hoi. Ik woon nu al ongeveer 3 jaar op mezelf. Zo nu en dan breng ik wel eens een weekend door bij mijn ouders. Mijn ouders hebben altijd (voor zover ik kan zien) een hele goede relatie gehad. Geen affaires, voorvallen of iets in die trend. Nu mijn vader wilt sinds een paar maanden als die erg woedend is nog wel eens mijn moeder slaan.

Ik weet dat hij erg van haar houdt, alleen soms haalt ze -naar zijn zeggen- echt het bloed onder zijn nagels vandaan, waarna hij nog wel eens impulsief wil uithalen. Hij heeft een erg stressvolle baan, wat de kans op fysiek geweld ook niet verkleint. Een paar weken terug had mijn moeder echt een heel dik linkeroog, helemaal blauw en een grote beurse plek op haar wang. Ik was er niet bij toen het gebeurde maar hij heeft duidelijk flink uitgehaald, en niet één maar meerdere keren. Omdat ik merk dat er nogal een dik taboe ligt op huiselijk geweld, vraag ik ook mede namens mijn vader, hoe we dit het beste richting de buiten wereld kunnen verkopen? De meeste mensen staan vrij afkeurend tegenover wat tikken op zijn tijd. Dus wat moeten we? Zeggen dat ze van de trap gevallen is, kan ook niet elke week.

Alvast bedankt.
pi_98691794
Kan je niet met je moeder over praten? Je vader heeft duidelijk hulp nodig.
pi_98691823
Een goed gesprek beginnen en hulp zoeken voor je pa, dit is niet gezond
Wil hij dat niet tja.............dan je moeder een cursus boksen cadeau doen op haar verjaardag
pi_98691827
Je vader aangeven bij de politie :Y
pi_98691950
Wil je dat hij ophoudt of wil je alleen een geloofwaardig verhaal om de beurse plekken te verklaren?
  zondag 26 juni 2011 @ 20:54:37 #6
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98692073
Zet je moeder op krav maga.

Als die ouwe dan weer eens komt met zijn boks technieken, dan kan ze hem met 1 vloeiende handeling zijn vingertjes knakken.
pi_98692173
Leuke troll.
pi_98692436
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Leuke troll.
Jij leeft niet, dit komt zovaak voor. :')

Ik weet niet hoor, maar uiteindelijk is het wel je moeder haar probleem. Als zij het accepteert, so be it. Al zou ik er persoonlijk met beide ouders over praten om mogelijk samen in therapie te gaan en als het echt niet werkt; uit elkaar.
pi_98692635
Bedankt voor de reacties. Maar volgens mij begrijpen de meesten mijn eerste post niet. Waarom zou ik mijn vader aangeven? Ik snap best dat hij haar af en toe smackt. Dat vind ik geen punt. Alleen omdat er nogal wat mensen zijn die dit afkeuren wil ik graag weten hoe we het best de blauwe plekken enzo aan de buitenwereld kunnen verklaren?
  zondag 26 juni 2011 @ 21:06:47 #10
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_98692703
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Bedankt voor de reacties. Maar volgens mij begrijpen de meesten mijn eerste post niet. Waarom zou ik mijn vader aangeven? Ik snap best dat hij haar af en toe smackt. Dat vind ik geen punt. Alleen omdat er nogal wat mensen zijn die dit afkeuren wil ik graag weten hoe we het best de blauwe plekken enzo aan de buitenwereld kunnen verklaren?
niet :) gewoon melden, want het mag niet

en niet zo trollen :*
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 26 juni 2011 @ 21:08:32 #11
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98692790
quote:
in dat geval. Als jij en je pa dat gewoon vinden. Dan moet je daar tegenover de buiten wereld ook gewoon eerlijk over zijn.

Dan krijg je tenminste oprechte scheve gezichten.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:08:42 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98692800
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef TheLoneGunmen het volgende:
De meeste mensen staan vrij afkeurend tegenover wat tikken op zijn tijd.
Flauw is dat.
Dit, dus.
pi_98692832
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Jij leeft niet, dit komt zovaak voor. :')

Ik weet niet hoor, maar uiteindelijk is het wel je moeder haar probleem. Als zij het accepteert, so be it. Al zou ik er persoonlijk met beide ouders over praten om mogelijk samen in therapie te gaan en als het echt niet werkt; uit elkaar.
Lees de OP nou eens rustig nog een keertje. Hij vindt het prima dat z'n vader z'n moeder slaat, hij vraagt enkel om logische verklaringen voor de buitenwereld ivm de blauwe plekken etc.
pi_98692869
quote:
Rot op, ziekeling. Of je nou serieus bent of trollt, ziek ben je sowieso.

quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens rustig nog een keertje. Hij vindt het prima dat z'n vader z'n moeder slaat, hij vraagt enkel om logische verklaringen voor de buitenwereld ivm de blauwe plekken etc.
Ik zag het, sorry. :D
pi_98692900
,

[ Bericht 99% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 26-06-2011 21:11:40 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98692938
quote:
Wat ben jij trouwens voor eikel dat je snapt dat je vader je moeder smackt???

Rot in hel!

Het gaat van kwaad naar erger hoor. Als ik er thuis niet op tijd bij was geweest was m'n moeder dood ja!
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98693146
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Wat ben jij trouwens voor eikel dat je snapt dat je vader je moeder smackt???

Rot in hel!

Het gaat van kwaad naar erger hoor. Als ik er thuis niet op tijd bij was geweest was m'n moeder dood ja!
Je reactie bevestigt alleen maar dat vrouwen af en toe gewoon een flinke smack op de bek nodig hebben. Zo brutaal ben je.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:17:39 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98693220
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Je vader aangeven bij de politie :Y
Dit. Tegenwoordig zit daar een cool-down periode aan vast waarbij een dader beter geholpen wordt om zijn woede/frustraties te sturen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 juni 2011 @ 21:18:11 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98693250
Oh, en iets met een troll.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 juni 2011 @ 23:49:11 #20
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98701040
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')