Ik las de TT en dacht meteen aan deze man. Hier word je toch niet nat van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef sleepingbeauty het volgende:
nee deze dan
en dan bedoel ik niet zo zeer het kind maar die man/vader......
quote:
Het is niet zijn zoon, althans niet volgens wikipediaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef lellebelle het volgende:
zijn jullie jaloers op de zoon van Beau Ernst van Dorens ???
Ik vind hem wel een baasquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Agiath het volgende:
Weer zo'n gingerkind bij die reclame van schonenberg ofzo.
Afschieten dat kutkindHet kan niet eens normaal praten
Die vrouw 'goh, wat een leuk ventje'. Vreselijke reclame.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Agiath het volgende:
'die vrouw'quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die vrouw 'goh, wat een leuk ventje'. Vreselijke reclame.
De rechter met het donkere haar mag hem anders ook wel even proeven.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn ook niet bijster aantrekkelijk, hoewel die blonde de uitzondering is
Hoe vet zou dat zijn als die verkoper zou zeggen van "Nee, maar ik heb wel wat anders voor je!" en dat hij dan met een dikke grijns op z'n bakkes zo'n 12 gauge shotgun van de toonbank pakt, uit een doos waarop staat "In case of gingers" en dat hij dat kind gewoon overhoop schietquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Agiath het volgende:
Erg spontaan script inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef IndianRose87 het volgende:
Aantrekkelijke mensen hoeven niet per se ook mooi te zijn. Die jongen van de kfc is leuk om zijn uitstraling en spontaniteit.
ja dat stukje geniaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef Kriegel het volgende:
"Draaien... likken..."
"Oeh, da's lekker hè..."
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |