Oja die haat ik ook, was hem al bijna vergeten...:(quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef dribbel79 het volgende:
Dat pleurisjochie in die reclame dat ie ineens een soort van gezonde friet op z'n borx krijgt...dat hoofd...afschieten...
Die excuusneger heeft een relatie met die dikkequote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heb je die excuusneger ook weer
Bram..?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu weten we meteen waarom Bram ermee gekapt is....
Dat is ook maar bij gebrek aan beter...wat een draak zegquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
...hoewel die blonde de uitzondering is
Wat een schatjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef honda1990 het volgende:
Alle bovenstaande reclames staan in geen verhouding tot deze KUTRECLAME
Die zijn dus alle 4 duidelijk lelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn ook niet bijster aantrekkelijk, hoewel die blonde de uitzondering is
Ins'allahquote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef piraat013 het volgende:
Die hoofd kan gewoon niet van die gast van kfc hij is kk lelijk en probeert zehma mooiboy te doen
als je zo stom bent om dingen te kijken waar je geen plezier aan beleeft dan verdien je het niet om een topic in klb te mogen openen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef MangoLassi het volgende:
Vroeger werden producten aangeprijst door bloedmooie vrouwen of schattige kindjes.
Tegenwoordig zijn er vooral erg veel LELIJKE mensen in reclames. Vooral kinderen, maar ook volwassenen kunnen er wat van. Dat het vaak kinderen zijn van producenten moge duidelijk zijn. Maar was dat niet vroeger ook zo?
Klacht: lelijke mensen in reclames.
[ afbeelding ]
Er was ook nog zo'n lelijke trien met een bril en een zwart bloempot kapsel in een Telfort(?) reclame, maar kan dat even niet vinden.
Ow nu snap ik het.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bram van der VlugtDie koter loopt tegen Sinterklaas te miauwen.
Dat accent vooral. Het maakt het helemaal af.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Crutch het volgende:
Wat dacht je van die psycho-bitch in die Kinder Bueno reclame.![]()
Let vooral op hoe lomp ze die reep in haar bakkes duwt; die gaat eerst bijna haar neus in.
Brrrrr, ik krijgt echt de kriebels van haar.
Ik heb haar juist altijd al VER-SCHRIK-KE-LIJK lelijk gevonden. Vroeger al. Nu nog steeds trouwens.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vroeger was alles toch beter!
Want toen had je een 'Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten' reclame met niemand minder dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Froukje de Both![]()
Toendertijd nog zeer jong, maar nu als 39 jarige is ze nog steeds super sexy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |