Die dames zijn anders wel onder de indruk van zijn praatjesquote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef MangoLassi het volgende:
Vroeger werden producten aangeprijst door bloedmooie vrouwen of schattige kindjes.
Tegenwoordig zijn er vooral erg veel LELIJKE mensen in reclames. Vooral kinderen, maar ook volwassenen kunnen er wat van. Dat het vaak kinderen zijn van producenten moge duidelijk zijn. Maar was dat niet vroeger ook zo?
Klacht: lelijke mensen in reclames.
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit doe ik ook. Gewoon een ander programma kijken.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zap altijd weg bij reclames, dus kan ik er niet over meespreken.
Stond in het script.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die dames zijn anders wel onder de indruk van zijn praatjes
Komt omdat ie goed is.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die dames zijn anders wel onder de indruk van zijn praatjes
Hmm jij houdt ook wel van wat vlees?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn ook niet bijster aantrekkelijk, hoewel die blonde de uitzondering is
Dat flinkere meisje is ook niet lelijk hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Vind jij die bolle lekker?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
juistquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
Die eerste foto, bij de TT wist ik dat ie in dit topic zou shinen.
Hij zegt dat die blonde een uitzondering isquote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat flinkere meisje is ook niet lelijk hoor.
Dat meisje links is ook blond.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij zegt dat die blonde een uitzondering is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |