Het probleem treedt pas bij thuiskomst op.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
Neem zo'n sexy lipenstift balsem ding mee opstap [ afbeelding ]
Dan kan je 'm gewoon thuis latenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het probleem treedt pas bij thuiskomst op.
Liters melk bij die laatsten broodje voor de slaap.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef Specularium het volgende:
Komt het niet door dat overheerlijke broodje achteraf?
Altijd een moedige stap om te zetten. Dat eventuele broodje.
Neequote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef Specularium het volgende:
Komt het niet door dat overheerlijke broodje achteraf?
Altijd een moedige stap om te zetten. Dat eventuele broodje.
Das geen wijsneus, das een goede opmerking.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Tigertje het volgende:
[wijsneusmodus]Er is vocht nodig om de alcohol in je lichaam af te breken.[/wijsneusmodus]
Alcohol onttrekt water aan je lichaam.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Tigertje het volgende:
[wijsneusmodus]Er is vocht nodig om de alcohol in je lichaam af te breken.[/wijsneusmodus]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso drink ik nog altijd 2 glazen water (tegen de kater) maar gedurende de dag extra water, zou dat ook nog helpen?
Niet meer noemenswaardig. Het belangrijkste is dat je voor het slapen gaan redelijk wat water drinkt om dehydratatie, tijdelijke inkrimping van de hersenen etc. te beperken.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet ik niet? Het zal geen kwaad kunnen, maar of het echt goed effect heeft direct?
Dat klinkt best eng.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:43 schreef Absurditeit het volgende:
tijdelijke inkrimping van de hersenen etc.
Je kunt het beperken door voldoende water te drinken voor het slapen. Of gewoon niet drinken, al lijkt dat wel erg overdreven.quote:
Gewoon voor het slapen gaan een x-aantal glazen water. Je hoeft niet direct emmers vol te drinken.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef Ritmo het volgende:
Maar thx voor je antwoord. Ik word altijd snel misselijk als ik teveel water zuip overdag, dus dan heeft het geen zin om er direct s'ochtends en s'middags nog een liter water achter te gooien maar kun je beter rustig een paar glazen op de avond zelf nemen begrijp ik?
I know, na 2 liter binnen een uur wordt het geloof ik ook gevaarlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gewoon voor het slapen gaan een x-aantal glazen water. Je hoeft niet direct emmers vol te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |