Vraag het?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef missmini het volgende:
Ik zit met een probleem,
Voor een maand geleden is mijn relatie van 2,5 jaar verbroken. Ik heb het hier heel moeilijk mee gehad en ben er 2 weken ziek van geweest. Na 2 weken ben ik weer uit huis gekomen en ben lekker weer de wereld weer ingestapt. Voor ik het wist kwam ik een ontzettend leuke man tegen die mij heeft versierd. Het ging eerst om een spelletje en moest er niks van weten. Ook kende ik hem al langer, onbewust wou ik toch wat van hem weten al heb ik altijd gezegd van niet. Die avond heb ik hem mee naar huis gevraagd. dit wou hij wel en bleef slapen. Er is die nacht niet zo veel gebeurd. We zijn het hele weekend samen gebleven en maandagochtend namen we afscheid. Ik liep die week in de wolken en iedereen zei dat we allebei straalden van geluk! Het kon niet op! In de 3 weken die daarna volgden hebben we vaak bij elkaar geslapen en veel gesmst. Maar de laatste paar dagen neemt het contact af. Eerst nam hij me mee naar zijn vrienden en kwam hij ook bij mijn vrienden over de vloer. Stelde mij voor aan zijn vrienden als zijn vriendin. Als ik hem een dag later hiernaar vroeg zei die dat hij dat niet gezegd heeft! Nu gaat die alleen stappen zonder mij mee te vragen. Wel probeert hij met me af te spreken maar er komt elke keer wel iets tussen. Omdat we veel hebben gepraat denk ik dat hij bindingsangst heeft. Ik denk dat ik nu te dichtbij kom. Hij heeft voor mij een relatie gehad waarin hij al een aantal keren belazerd is. Dit heeft hem erg veel verdriet gedaan en heeft toen een tijdje geen relatie meer gehad. Vervolgens kreeg hij opnieuw een relatie en ook deze meid belazerde hem met zijn beste vriend! Hij geeft aan dat hij daardoor heel voorzichtig is, dat zei die in het begin al. Hij wil het rustig aan doen en niet te snel weer in een relatie stappen! Ook weet hij dat ik in het verleden mijn ex wel eens bedrogen heb! Wat absoluut niet goed te praten is natuurlijk! Maar heb hem duidelijk kunnen maken dat ik hier heel veel spijt van heb. Gisteren vroeg hij of ik morgen tijd had om wat af te spreken ik zei hierop ja en hij antwoordde dat we de hele dag samen zouden door brengen! Toen ik vandaag wakker werd smste ik dat ik wakker was waarop ik 3 uur later een smsje kreeg dat hij net wakker was en dat hij vanavond op verjaardag moest. Afspreken werd hem niet...
Omdat het contact nu wat verwaterd heb ik hem gevraagd of er iets is. Natuurlijk zegt hij dat er niks is en dat die nog wel een keer met me praat.
Is dit een form van Bindingsangst of ziet hij me gewoon niet zitten?
Is dit een vorm van verlatingsangst, of speculeer je gewoon bij elke scheet graag een heel doemscenario?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef missmini het volgende:
Ik zit met een probleem,
...
Is dit een form van Bindingsangst of ziet hij me gewoon niet zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |