Kasiabian stond er een paar jaar geleden, ze draaien ook nummers van artiesten die ooit op LL stonden.quote:
Na de naam Friendly Fires ken ik allene nog maar Customs?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Graffiti6 // Crystal Fighters // The View // Friendly Fires // Stephen Marley // Young The Giant // White Denim // Trolley Snatcha // Borgore // Mariachi El Bronx // The Maine // Customs // Mona // Smith Westerns // Swing Zazou // Trippple Nippples
zou wel heel erg onder de maat zijn. Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Na de naam Friendly Fires ken ik allene nog maar Customs?
Maar goed zitten weer paar leuke naampjes bij. Maar zat toch stiekem ook te wachten op headlinertje :p denk toch steeds meer dat we het moeten gaan doen met Interpol - Arctic Monkeys - The Offspring
wat een kutwijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik was ook al blij maar helaas
interpol en the offspring staan beide op zondag. Op zaterdag dan Elbow?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wel heel erg onder de maat zijn. Kan ik me haast niet voorstellen
Ik ben blij met Mona! Kasabian was heel mooi geweest. Kan nog altijd..quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Kasabian niet erg gevonden hebben.
Van de nieuwe namen vind ik Friendly Fires, White Denim, Borgore en Mariachi El Bronx wel leuk.
zie mijn post. Juweeltje is misschien overdreven maar typisch zon aparte crossover die het heel goed doet op een festivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef LatonOne het volgende:
herken maar 2 namen, zitten er nog verborgen juweeltjes tussen die ik zou moeten gaan bekijken volgens de liefhebbers hier ?
Een paar "fatsoenlijke" namen als afsluiter in de Alpha vind ik er toch zeker bij horen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef MB88 het volgende:
Voor headliners moet je toch echt naar de Werchters en Pinkpoppen. Lowlands wil weer een andere (de juiste) kant op. En blij om ook.
Perfect kloppende uitspraakquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een paar "fatsoenlijke" namen als afsluiter in de Alpha vind ik er toch zeker bij horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |