Rapid_Razor_Bob Lowlands Festivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:30 schreef Haunter het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich een beetje irriteert aan de hoeveelheid wedstrijden en prijsacties voor Lowlands-tickets via Twitter, radiostations, websites en andere media? Maak een foto van dit, doe zo gek mogelijk als die en stuur een kleurplaat op van dat om kaarten te winnen voor Lowlands. Ik begrijp dat er een aantal kaarten gereserveerd zijn voor partnerdeals, maar het lijkt dit jaar abnormaal veel t.o.v. voorgaande jaren. Gooi dan meer kaarten in de verkoop en doe 1 of 2 exclusieve acties. Zal ook minder irritatie opleveren bij de volgende voorverkoop
3FM, of 101 op tv. Straks nog dEUS en DJVT live.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Waar volg je het?
zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe gaat die in zo'n mooie twitter quote?
Anyway:
De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:49:27De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11 reageer retweet
En hoe deed je dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zo:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:49:27De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11 reageer retweet
Dit knopje gebruiken in het rijtje icoontjes boven je post:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
En hoe deed je dat?Ik dacht dat je alleen hoefde te pasten zoals Youtube?
Oke, dat is best wel logischquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit knopje gebruiken in het rijtje icoontjes boven je post: [ afbeelding ]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef Junkie het volgende:
Selah Sue voor de 3e keer aansluitend op Lowlands.
Als ik dat goed heb begrepen.
Zometteen meer namen.
Uhu, heerlijke muziek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)
Ze zijn nu op zoek naar de Lowlands-baas.quote:
Volgens mij was dat gewoon een foutje, die djs kennen ook niet de hele line-up uit het hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |