3FM, of 101 op tv. Straks nog dEUS en DJVT live.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Waar volg je het?
zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe gaat die in zo'n mooie twitter quote?
Anyway:
De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:49:27De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11 reageer retweet
En hoe deed je dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zo:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:49:27De eerste nieuwe Lowlandsnaam voor vanavond: Crystal Fighters! #LL11 reageer retweet
Dit knopje gebruiken in het rijtje icoontjes boven je post:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
En hoe deed je dat?Ik dacht dat je alleen hoefde te pasten zoals Youtube?
Oke, dat is best wel logischquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit knopje gebruiken in het rijtje icoontjes boven je post: [ afbeelding ]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef Junkie het volgende:
Selah Sue voor de 3e keer aansluitend op Lowlands.
Als ik dat goed heb begrepen.
Zometteen meer namen.
Uhu, heerlijke muziek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)
Ze zijn nu op zoek naar de Lowlands-baas.quote:
Volgens mij was dat gewoon een foutje, die djs kennen ook niet de hele line-up uit het hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het ook! en ik hou van haar dus dat komt goed uit:)
Kasiabian stond er een paar jaar geleden, ze draaien ook nummers van artiesten die ooit op LL stonden.quote:
Na de naam Friendly Fires ken ik allene nog maar Customs?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Graffiti6 // Crystal Fighters // The View // Friendly Fires // Stephen Marley // Young The Giant // White Denim // Trolley Snatcha // Borgore // Mariachi El Bronx // The Maine // Customs // Mona // Smith Westerns // Swing Zazou // Trippple Nippples
zou wel heel erg onder de maat zijn. Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Na de naam Friendly Fires ken ik allene nog maar Customs?
Maar goed zitten weer paar leuke naampjes bij. Maar zat toch stiekem ook te wachten op headlinertje :p denk toch steeds meer dat we het moeten gaan doen met Interpol - Arctic Monkeys - The Offspring
wat een kutwijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik was ook al blij maar helaas
interpol en the offspring staan beide op zondag. Op zaterdag dan Elbow?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wel heel erg onder de maat zijn. Kan ik me haast niet voorstellen
Ik ben blij met Mona! Kasabian was heel mooi geweest. Kan nog altijd..quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Kasabian niet erg gevonden hebben.
Van de nieuwe namen vind ik Friendly Fires, White Denim, Borgore en Mariachi El Bronx wel leuk.
zie mijn post. Juweeltje is misschien overdreven maar typisch zon aparte crossover die het heel goed doet op een festivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef LatonOne het volgende:
herken maar 2 namen, zitten er nog verborgen juweeltjes tussen die ik zou moeten gaan bekijken volgens de liefhebbers hier ?
Een paar "fatsoenlijke" namen als afsluiter in de Alpha vind ik er toch zeker bij horen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef MB88 het volgende:
Voor headliners moet je toch echt naar de Werchters en Pinkpoppen. Lowlands wil weer een andere (de juiste) kant op. En blij om ook.
Perfect kloppende uitspraakquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een paar "fatsoenlijke" namen als afsluiter in de Alpha vind ik er toch zeker bij horen.
Weet niet zo goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet niet zo goed
Ik moet meteen hier aan denken:.
Ahhh, helaas. Lowlands is een uiterst serieuze aangelegenheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef vaasinbloem het volgende:
Voor een feestje misschien wel tof, maar kweenie
Nee, ik bedoel dat ik wobblecore (ja, sorry voor de term) op een feest wel tof vind, maar die track is gewoon de grens dat ik het gewoon te vind, zelfs voor een feest. Luister eens die track, wtf moet je ermee..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahhh, helaas. Lowlands is een uiterst serieuze aangelegenheid.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 00:01:08En dan na het journaal de laatste nieuwe naam voor Lowlands voor vandaag! #LL11 reageer retweet
quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 00:03:27En als je vanavond een beetje hetbt opgelet, heb je het eigenlijk al gehoord... reageer retweet
Beyoncé?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 00:01:08En dan na het journaal de laatste nieuwe naam voor Lowlands voor vandaag! #LL11 reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 00:07:07En de laatste naam voor vandaag: Selah Sue! Later weer meer.... #LL11 reageer retweet
Ah dat zal mijn LL-genoot wel gaan waarderen denk ik.quote:
ik danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah dat zal mijn LL-genoot wel gaan waarderen denk ik.
is wel een must-see dit als je reggae leuk vindquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga voornamelijk voor de techno klanken maar reggae is mijn roots dus ik ga het vast niet erg vinden.
Als het geen conflict gaat geven met andere must-sees dan zal ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
is wel een must-see dit als je reggae leuk vind
Ik zou het wel doen. Ik heb haar 1x gezien (volgens mij op Pinkpop) en ze is gewoon veel te rustig voor een festival.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef N-E-R-D het volgende:
3 jaar achter elkaar op lowlands, is dat een record? Dan ga ik proberen om haar niet voor de derde keer op rij te missen
Rustmomentje is niks mee aangezien ik vooral voor de nacht programmering ga en sowieso Selah Suequote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Ik heb haar 1x gezien (volgens mij op Pinkpop) en ze is gewoon veel te rustig voor een festival.
Klinkt wel aardig maar niet alles is mijn smaak, te weinigs roots Reggae.. Ga er zeker wel heen, of het moet de traditionele zondagsopener in de Alpha zijn die om 13.00 uur al begint.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
is wel een must-see dit als je reggae leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |