Thanks! Ga ik gelijk luisteren als ik thuis ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Peggy Sang the blues is een goeie instapper
+ I knew Prufrock Before He Got Famous en Photosynthesisquote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Peggy Sang the blues is een goeie instapper
de campingwinkel staat fout, die was vlak na de brug rechts tegenover camping 4.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft iemand nog wat toe te voegen aan de kaart?
Het weer viel erg tegen toch? Ik hoop dat het op LL gewoon mooi weer is. Als het elke dag nat en druilerig is zal dat het erg verpesten denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Jaaaa gisteren naar awakefest geweest nu alleen maar meer zin in lowlands
Damn, ik sta ook wel hoog, volgens mij vooral rond de kaartverkoop veel gepost. Nu post ik volgens mij nog amperquote:
Ze posten af en toe van die spotlights... Die zijn soms wel interessant om te bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef Beardslasher het volgende:
Zijn dit nieuwe namen? of waren deze al bekend?
Vond het uiteindelijk nog wel meevallen maar 3 dagen in een modderpoel rondlopen? Nee, liever niet nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het weer viel erg tegen toch? Ik hoop dat het op LL gewoon mooi weer is. Als het elke dag nat en druilerig is zal dat het erg verpesten denk ik
goh wat jammer nou zeg... /sarcasmtwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 27-06-2011 om 11:09:11Bullet for my Valentine zegt Europese festivalsshows en dus ook Lowlands af. Meer info: http://bit.ly/mjkMae #LL11 reageer retweet
-edit- Oh, was al gepost...twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 27-06-2011 om 11:09:11Bullet for my Valentine zegt Europese festivalsshows en dus ook Lowlands af. Meer info: http://bit.ly/mjkMae #LL11 reageer retweet
het was weer een mooi feestje!!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Jaaaa gisteren naar awakefest geweest nu alleen maar meer zin in lowlands
Alleen Paul Kalkbrenner vrijdag toch en hij is wel een grote naam maar een grote technonaam zou ik hem niet noemen. Speedy J, Liebing en Sandwell disctrict staan gewoon zaterdagquote:Op maandag 27 juni 2011 10:44 schreef WJMW het volgende:
Wel vreemd dat er grote technonamen op vrijdag staan, dat is toch altijd traditioneel de zaterdagnacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |