Nee, want ik ben ongetwijfeld aangekomen en ik heb niet eens een jumboquote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Stomme Mike.Helpt het als ik zeg dat B&J bij de Jumbo deze week maar 3,50 kost?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk ook altijd dat die armlastige mensen dat helemaal niet kunnen betalen verder.
Nou dat dropijs van de Aldi is geen aanrader Greys![]()
Ik wilde vanmiddag net met het kind en de honden naar het veld gaan toen dr ouders alweer terug waren![]()
Gingen we met zn allen naar de eeuwige grasvelden.
Stortten er 3 van de 7 honden letterlijk in elkaar van de hitte, Karel wilde niet eens onder de auto uitkomen, en ik kreeg een hooikoortsaanval erger dan mn kattenallergie.
Binnen 10 minuten echt geen lucht meer, mn ogen waren echt bloeddoorlopen en mn hele gezicht was letterlijk 4 cm opgezwollen![]()
Naar huis, pilletje dr in, en na een uur was alles weer normaal op mn ogen na, maar die zijn nu alleen nog maar rood
We zijn vanavond wel nog met de honden langs het water gaan lopen, dat was wel chill.
Ik heb voor het eerst in jaren mn bril op, ik zie geen ene moer
Medium!quote:
Dus je bent niet dood? Kutzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk ook altijd dat die armlastige mensen dat helemaal niet kunnen betalen verder.
Nou dat dropijs van de Aldi is geen aanrader Greys![]()
Ik wilde vanmiddag net met het kind en de honden naar het veld gaan toen dr ouders alweer terug waren![]()
Gingen we met zn allen naar de eeuwige grasvelden.
Stortten er 3 van de 7 honden letterlijk in elkaar van de hitte, Karel wilde niet eens onder de auto uitkomen, en ik kreeg een hooikoortsaanval erger dan mn kattenallergie.
Binnen 10 minuten echt geen lucht meer, mn ogen waren echt bloeddoorlopen en mn hele gezicht was letterlijk 4 cm opgezwollen![]()
Naar huis, pilletje dr in, en na een uur was alles weer normaal op mn ogen na, maar die zijn nu alleen nog maar rood
We zijn vanavond wel nog met de honden langs het water gaan lopen, dat was wel chill.
Ik heb voor het eerst in jaren mn bril op, ik zie geen ene moer
Allerlaatste aflevering jaquote:
Maar, waarom ga je met hitte ook op pad dan met doggies?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Chico klapte zo in elkaar, en Bink en Kees ook![]()
Maar ze zijn alweer helemaal toppie, ze deden wel wat rustiger aan dan normaal langs het water, maar zelfs Chico liep wel te rennen gelukkig.
Ik bid dat ik morgen mn lenzen in kan
Deze wilde ik altijdquote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Winn-Dixie van tv is een Berger Picard
Wat een toffe honden zijn dat.
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk wil ik juist een kleintjequote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet bij andere viervoeters maar wel een bekkie zeg
Wil jij zo'n grote hond dan Greys? Een saarhond of zo?
Wat een prachtig beestje, die tekeningquote:Op zondag 26 juni 2011 17:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewhatsappt
Leuk is ze he?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen we wegreden kwam er net een waterig zonnetje doorquote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, waarom ga je met hitte ook op pad dan met doggies?
Beer is wezen zwemmen
damnquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen we wegreden kwam er net een waterig zonnetje door![]()
7 minuten later aan de andere kant van de heuvel was het letterlijk een bakoven![]()
Dus die mongolen jumpen met zn allen kneiterwild die auto uit, rennen zo dat grasveld op die heuvel op en klappen boven massaal in elkaar![]()
We zijn echt nog geen 15 minuten daar geweest
Goed dat het weer beter met ze gaat en met jou ook,quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Chico klapte zo in elkaar, en Bink en Kees ook![]()
Maar ze zijn alweer helemaal toppie, ze deden wel wat rustiger aan dan normaal langs het water, maar zelfs Chico liep wel te rennen gelukkig.
Ik bid dat ik morgen mn lenzen in kan
Ja ik wilde K & K meenemen en naar huis lopen maar ik ga het ze maar niet aandoenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed dat het weer beter met ze gaat en met jou ook,nu hopen dat morgen goed gaat want het wordt echt heet hier
Nee dat zou ik ook niet doen en Chico moet maar rustig aan doenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wilde K & K meenemen en naar huis lopen maar ik ga het ze maar niet aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |