Maar ik wil helemaal geen kind O:quote:
eisprong uitrekenenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe wil je trouwens online testen of je zwanger bent? Met een usb of zo?
http://www.babybrabbel.org/?goal=ozt Zo dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe wil je trouwens online testen of je zwanger bent? Met een usb of zo?
Dat is geen zwangerschapstestquote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef xworstje het volgende:
[..]
http://www.babybrabbel.org/?goal=ozt Zo dus.
En als het een meisje is?quote:
Nee maar misschien wel mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen zwangerschapstest![]()
Ga morgen naar de winkel en koop een echte test. Dan weet je het meteen. Of denk je echt dat er hier helderziende users zijn die je uitsluitsel kunnen geven?
Dan nog kan niemand je hier een antwoord geven of je wel of niet zwanger bent.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef xworstje het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt?
Nee oke, maar misschien kunnen die mensen met ervaring me vertellen of hun wel of niet zwanger waren, want ik bedoel, ik ben jong dus ik wil het snel wetenxdquote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan nog kan niemand je hier een antwoord geven of je wel of niet zwanger bent.
Dus:quote:
Ik ben blut, en om nou tegen mn ouders te zeggen : "ik ben misschien zwanger dus mag ik geld om een zwangerschapstest te halen?" is ook niet slim.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus:
Wacht tot morgen en koop dan een echte test. En als je echt niet kunt wachten: er is vast en zeker ergens wel een winkel open vandaag; of een apotheek.
Het is inderdaad handiger om te wachten totdat je vliezen breken, dat zullen je ouders wel waarderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:18 schreef xworstje het volgende:
[..]
Ik ben blut, en om nou tegen mn ouders te zeggen : "ik ben misschien zwanger dus mag ik geld om een zwangerschapstest te halen?" is ook niet slim.
Dan kunnen ze me niet meer dwingen om hem/haar te laten aborteren. ;Dquote:Op zondag 26 juni 2011 10:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is inderdaad handiger om te wachten totdat je vliezen breken, dat zullen je ouders wel waarderen.
Heb op deze pc geen foto's.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Post eens een foto van jezelf, misschien dat ik je dan wel wil subsidiëren
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:25 schreef xworstje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Dale. het volgende:
[..]
Loop je naar een andere PC en post ze dan domme snol[ ]
Nee, andere pc is dood.
Die pc is dus al weggegooid.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gebruik een defibrillator.
Oh en leer quoten
Zijn ze ook, maar hoe moet ik ze uit myn hoofd krijgen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
Waarom gooi je je hersenen dan niet weg? Die lijken me ook aardig kapot!
Pak een cirkelzaagquote:Op zondag 26 juni 2011 10:32 schreef xworstje het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar hoe moet ik ze uit myn hoofd krijgen dan?
You are going places.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:20 schreef xworstje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze me niet meer dwingen om hem/haar te laten aborteren. ;D
Ach, voor euthenasie is het nooit te laat. Alleen wie moet dan voor het kind zorgen?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:20 schreef xworstje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze me niet meer dwingen om hem/haar te laten aborteren. ;D
Ga je nou hier serieus reagerenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef Nico987 het volgende:
tjonge jonge.. hoe lastig is een pakkie condooms kopen..
Maar euhm die kerel die het nodig vond zijn lul in je te steken, kan nu ook zijn poot uitsteken. In de steden is er wel een Appie open, laat hem er met de brommer (ow nee hij is 14, op de fiets er heen gaan en een predictor halen..
Maar het klinkt niet best voor je, al kan het natuurlijk zijn dat je alles bedenkt omdat je er bang voor bent.
Pijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Nico987 het volgende:
Ik zeg naald en draad, en dicht naaien die benen.
Hij haat condooms, hij wil ze nooit omdoen. -.-"quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef Nico987 het volgende:
tjonge jonge.. hoe lastig is een pakkie condooms kopen..
omg, ben je echt zo dom?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:34 schreef xworstje het volgende:
[..]
Hij haat condooms, hij wil ze nooit omdoen. -.-"
Wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |