Weet niet, hoor wel eens mensen die dat doen.quote:
Oke, doei.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga nu naar buiten. Ben straks terug.
Ik kan het meestal niet laten om ze eraf te trekken, maar ik eet ze nooit op.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Weet niet, hoor wel eens mensen die dat doen.
Pas op, het is daar gevaarlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga nu naar buiten. Ben straks terug.
En buggers eten?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik kan het meestal niet laten om ze eraf te trekken, maar ik eet ze nooit op.
Gewoon beetje slowchatten met z'n 4tjes mag toch wel?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Skillstorm, coban, Tyrone_Biggums en Bonzoo hebben last van nachtbaggerij?
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Stel je voor dat je zo lang niet op je nagels bijt:
[ afbeelding ]
Ik heb toch niks beters te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Skillstorm, coban, Tyrone_Biggums en Bonzoo hebben last van nachtbaggerij?
Jahoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon beetje slowchatten met z'n 4tjes mag toch wel?
Oké.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik heb toch niks beters te doen.Doe je mee?
Coban's 2e naam is jointje.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Jaa doe mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer jointjes we kunnen smoken.
Damnquote:
Maarreh wat ik zei was serieus hè ik denk dat je volgens de islam gewoon wiet mag roken en het leven draait om dingen ontdekken. Gewoon gezellig doen dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Jaa doe mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer jointjes we kunnen smoken.
En als ik je heel lief aankijk?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik ga maar geen jointjes smoken.Niet zo'n slim idee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |