Puick plan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we maar alle tijd die we nu aan Fok besteden dan aan neuken besteden maandag.
Ik ookquote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was al wakker toen ik nog in mn bed lag.
De volgende TT gaat over jouw vuige worst. Goed?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Er staat niet bij in de TT dat het om mijn worst gaat.
Pijnlijk hm?quote:
quote:
CL sandwich?quote:
*note to self, niet meer zo geilen op KT*quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het leuke van ditsoort avondjes, is: Je houdt er altijd een goeie sig aan over.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou.. zoiets. Bijvoorbeeld.quote:
Kun je nog ff nagenieten als je maandagavond op je kamertje zit te rukken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
*note to self, niet meer zo geilen op KT*
Daarom meet ik niet, ik zou doodgaan van geluk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.
Nee, ik stelde zo voor dat je door twee mannen tegelijk aan weerszijden wordt genomen.quote:
Net alsof die ooit uit dr schuilplaats komtquote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nog ff nagenieten als je maandagavond op je kamertje zit te rukken.
Ik vind dat ze voor jou wel uit d'r grot moet komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof die ooit uit dr schuilplaats komt
Schrijf maar in je agenda dat je maandag je housewarming hebt.quote:
Oh, ik dacht dat ik in m'n eentje iemand moest sandwichen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik stelde zo voor dat je door twee mannen tegelijk aan weerszijden wordt genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |