Puick plan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we maar alle tijd die we nu aan Fok besteden dan aan neuken besteden maandag.
Ik ookquote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was al wakker toen ik nog in mn bed lag.
De volgende TT gaat over jouw vuige worst. Goed?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Er staat niet bij in de TT dat het om mijn worst gaat.
Pijnlijk hm?quote:
quote:
CL sandwich?quote:
*note to self, niet meer zo geilen op KT*quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het leuke van ditsoort avondjes, is: Je houdt er altijd een goeie sig aan over.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou.. zoiets. Bijvoorbeeld.quote:
Kun je nog ff nagenieten als je maandagavond op je kamertje zit te rukken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
*note to self, niet meer zo geilen op KT*
Daarom meet ik niet, ik zou doodgaan van geluk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.
Nee, ik stelde zo voor dat je door twee mannen tegelijk aan weerszijden wordt genomen.quote:
Net alsof die ooit uit dr schuilplaats komtquote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm in reallife ziet. Dan kun je niet anders.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nog ff nagenieten als je maandagavond op je kamertje zit te rukken.
Ik vind dat ze voor jou wel uit d'r grot moet komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof die ooit uit dr schuilplaats komt
Schrijf maar in je agenda dat je maandag je housewarming hebt.quote:
Oh, ik dacht dat ik in m'n eentje iemand moest sandwichen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik stelde zo voor dat je door twee mannen tegelijk aan weerszijden wordt genomen.
HIER!!! EN KUUKSKE WEET ALLES, TEEG!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind dat ze voor jou wel uit d'r grot moet komen.
Dan moet jij wel al het werk doen hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schrijf maar in je agenda dat je maandag je housewarming hebt.
QFT.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
HIER!!! EN KUUKSKE WEET ALLES, TEEG!!!
Dat sluit wel aan bij de plannen die ik heb met je.quote:
Oh, dan heb ik ineens een dubbele afspraak maandag. Niet erg tochquote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
HIER!!! EN KUUKSKE WEET ALLES, TEEG!!!
Als je geen problemen hebt met DP niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ineens een dubbele afspraak maandag. Niet erg toch?
Mijn Sig-ruimte is volquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsjeblieft, jij ook een nieuwe sig
Daar kom je tzt wel achter...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt met DP niet.
quote:
* Spezza19 onthoudt deze opmerking voor eventuele random ranzige MI.....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ben ik gezegend met een visualisatie-functie in m'n brein.
Heb je nog voorkeuren qua entree?quote:
Aangezien jij alles weet, doet T. ook aan anale seks?quote:
Ja, hoe had je anders willen DP'en.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien jij alles weet, doet T. ook aan anale seks?
Toch gewoon maar die hard en diep dan?quote:
Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat T. toelaat.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat T. toelaat.
Ach, anders prop je gewoon 2 lullen in 1 gat.....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat T. toelaat.
Oh echt? Oh ik wil het niet wetenquote:
Bij jou is daar misschien nog ruimte voor...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, anders prop je gewoon 2 lullen in 1 gat.....
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is daar misschien nog ruimte voor...
Aantekeningen maken.quote:
Slim. Dat zal hun seksleven verrijken.quote:
Heb je je lingerie al verhuisd? Heb je touw thuis?quote:
Q.'s sekslevenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slim. Dat zal hun seksleven verrijken.
Vertelquote:
Levend met Q. seksen, it doesn't get any better than that.quote:
Vast wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je lingerie al verhuisd? Heb je touw thuis?
Dan wordt het een housewarming om nooit te vergeten. Dat beloof ik je!quote:
Kijk es in de spiegel...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook touw thuis......![]()
Nu nog iemand vinden om op te knopen.....
Niet hier.quote:
Voorschotje nemen op maandagavond?quote:
Ongezellig zeg.quote:
Dan ga ik niet achterblijven...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.
Slaap lekker T.quote:
Mja, we hebben het meteen door hè.quote:
* AirwiN maakt herrie met een grote panquote:
* Kuukske doet daar een dansje bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN maakt herrie met een grote pan
quote:
Met al dat gepraat over seks van vanavond, wordt het in mijn fantasie vanzelf wel opwindend.quote:
Ga dan maar slapen. Die doen al zes jaar niks met elkaar. En daarvoor ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Tegan het volgende:
Geile Kuukske dansjes![]()
.
Ik wacht nog even op Q. en CL's avontuur, en dan wel slapen hoor.
Samen dansen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan niet veel slechter dan hier hoor.
Mijn hart, wat doe je?quote:
quote:
Precies ja!quote:
Leuke dames.quote:
Ik ben over mijn slaap heen.quote:
Nog plannen voor morgen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
Ik kan gelukkig enigszins uitslapen, want anders was ik echt dood morgen.
Ik kan de hele dag nog in bed liggen. Heerlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
Ik kan gelukkig enigszins uitslapen, want anders was ik echt dood morgen.
quote:
Das te geil om hier te vertellen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Tegan het volgende:
Ik wacht nog even op Q. en CL's avontuur, en dan wel slapen hoor.
Zal ik dat verhaal van die knuffel nog es vertellen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg dat er een warm bad voor je klaar staat na afloop...
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik dat verhaal van die knuffel nog es vertellen?
Er moet iets te wensen over blijven voor je volgende crib. Zo wil ik een groter bad in mijn volgende huis.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Tegan het volgende:
. Dat is het enige wat mijn crib mist. Een bad.
Voor jou heb ik leukere verhalen.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet iets te wensen over blijven voor je volgende crib. Zo wil ik een groter bad in mijn volgende huis.
Dan word je een garnaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:33 schreef Tegan het volgende:
. Het is wel goed opzich, anders zou ik nooit meer de badkamer verlaten...
De rest noem ik hier geeneens....quote:
HEt lijkt me vooral heel onhandig met die staart.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word liever een zeemeermin. Hoe gaaf zou dat zijn.
Vrouwen leggen eitjes he.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:37 schreef Tegan het volgende:
Waar komen babyzeemeerminnen dan vandaan oh alwetende Kuuks?
Daar kun je toch heel helder over zijn? Dat je alleen voor haar komt en niet te veel anderen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom volgende week een aantal dagen naar NL om mn vriendinnetje te zien, daar hebben een paar mensen lucht van gekregen, nu eisen die allemaal tijd op
Alleen eventueel de leuke/belangrijke mensen mee afspreken. Rest melden dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom volgende week een aantal dagen naar NL om mn vriendinnetje te zien, daar hebben een paar mensen lucht van gekregen, nu eisen die allemaal tijd op
Zou jij dat tegen je ouders zeggen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kun je toch heel helder over zijn? Dat je alleen voor haar komt en niet te veel anderen?
Dat is ook het idee, en met diegene wie ik wel af spreek, spreek ik af wanneer het MIJ uit komt. qquote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen eventueel de leuke/belangrijke mensen mee afspreken. Rest melden dat je geen tijd hebt.
Ik gebruik Google Talk, Facebook Chat en Skype en eigenlijk Whatsapp ook, want dat gebruik ik ook als chatquote:Op zondag 26 juni 2011 01:52 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. er is niemand meer online op MSN. Vroeger. Vroeger was dat wel anders.
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom je nog MSN opstart. Maar goed, dat weet ik ook niet.
Mja, de mensen met wie ik destijds praatte, die hebben dat vast allemaal niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik Google Talk, Facebook Chat en Skype en eigenlijk Whatsapp ook, want dat gebruik ik ook als chat
Iedereen waar ik nog mee praat, heb ik op een ander medium dan MSN ook, dus waarom die nog erbij houden?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, de mensen met wie ik destijds praatte, die hebben dat vast allemaal niet.
Ja? Want Microsoft is de duivel hebben ze je geleerd bij Google?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen waar ik nog mee praat, heb ik op een ander medium dan MSN ook, dus waarom die nog erbij houden?
Overigens heb ik als doel om zo min mogelijk Microsoft producten te gebruiken. Dus Skype zal er tzt ook uit gaan.
Nee hoor, dat probeer ik al vrij lang. Heb al lang geen MS Office en Windows meer. Ubuntuquote:Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef Tegan het volgende:
Ah, de Google hysterie heeft je al overgenomen zie ik.
Nee, Facebook is de duivel, Microsoft is inferieurquote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Want Microsoft is de duivel hebben ze je geleerd bij Google?
Zo te lezen vindt je het haar dus niet waardquote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
Cadeautje voor mn vriendin kost 130 Engelse ponden
Jawel, ik wil haar koste wat kost dit cadeau doen, maar heb nog nooit zoveel uitgegeven aan een cadeauquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo te lezen vindt je het haar dus niet waard
Ja lekker, doe mij er ook maar één.quote:
Zo kort getrouwd, en nu al geen zin hebben in de verplichte seks op zondag.quote:
"Kopje koffie buurman?"quote:Op zondag 26 juni 2011 11:26 schreef Kuukske het volgende:
JD is er niet, dus dat is sowieso uitgesloten.
Seks op zondag? Laat ze het in Staphorst niet horen, dat kan echt nietquote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kort getrouwd, en nu al geen zin hebben in de verplichte seks op zondag.
Thee!quote:
L.! Hoe is het leven?quote:
Altijd fijn, die fase in een relatie waarin een vrouw voor je gaat antwoorden.quote:
Echt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef AirwiN het volgende:
Altijd fijn, die fase in een relatie waarin een vrouw voor je gaat antwoorden.
Zeg, ik probeer een gesprek te voeren met L. Misschien kan jij in de tussentijd even de tafel opruimen?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
Echt niet.Ik keek op de tafel en zie een LEEG theeglas. (we zouden eens opruimen) en een half vol glas met doorzichtig spul. Dat is altijd tonic dan.
Goed plan, geef ik hem gelijk een zipje van zijn tonic, de man is zoooo hard aan het werk geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef AirwiN het volgende:
Zeg, ik probeer een gesprek te voeren met L. Misschien kan jij in de tussentijd even de tafel opruimen?
Dat klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goed plan, geef ik hem gelijk een zipje van zijn tonic, de man is zoooo hard aan het werk geweest.
Ahw dat is lief van jou. Zie je op tegen de ingreep?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb idd nog niks gedaan
Maar morgen moet ik een kleine ingreep aan mijn voet en mag ik een paar dagen niet lopen, dus dan moet vriendje alles in huis doen en dat vind ik zielig
dus ik wil vandaag echt nog wel iets goeds doen in huis haha
Sterkte!quote:
Ik zag je ouders iets vergelijkbaars posten op het seniorenforum...quote:
quote:De tering, wonen die wijven nou nog steeds niet op zichzelf.
'Rustig' hoor ik je ouders denken.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Het zou wat zijn als we allemaal ineens weg waren
Radio of TV aan op de achtergrond en dan is de stilte ook weg.quote:
Het is vast heel erg dat ik dit nog niet kende, maar ik vind het wel geweldig!quote:
Gadverquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
Een beetje...
Ik heb het een paar weken geleden aan mijn andere voet moeten laten doen
en toen deed het wel zeer omdat de verdoving niet pakte
dus nu moet ik een uurtje eerder komen zodat de verdoving meer tijd heeft
alleen die verdoving en de ingreep zelf deed zeer. De volgende dagen had ik nergens last van behalve van verveling hahaZolang je met je voet omhoog blijft zitten doet het geen pijn maar dat is wel saai
BBQ'en, dat heb ik nog veel te weinig gedaan dit jaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was best een gezellig weekend, 80's/90's feestje gisteren, bbq vandaag #uitbuiken.
Komende week 3 stuks in 4 dagen tijdquote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BBQ'en, dat heb ik nog veel te weinig gedaan dit jaar.
*jaloerst*quote:
Ik ook zoiets, en eigenlijk heb ik er wel zin in.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik herinner me niet hoeveel ik heb geBBQd dit jaar. Volgens mij één keer.
Ik ook. Pas 2 keer ofzo geloof ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BBQ'en, dat heb ik nog veel te weinig gedaan dit jaar.
vermoorderaarquote:Op zondag 26 juni 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
Nu had ik em voor de verandering kapot gemaakt!
Ik vond het weer tijd worden voor wat andersquote:
Ik vind'em briljantquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het weer tijd worden voor wat anders.
Klussen is goed. Meubels staan allemaal. Nu alleen nog spullen verhuizen![]()
.
Dan is het tijd om die te makenquote:
Slow chat.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
Nog niet vol hier?Ook geen echte SC dit he? :S)
Plak je die ff afquote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
En in de slaapkamer kan ik geen pic meer maken, want huge spiegel.
De zaterdagkrant moet dat wel dekkenquote:
Je blijft excuses zoeken he?quote:
Lief, thanksquote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen eigenlijk niet naar mijn crib, maar als ik toch ga zal ik eens kijken wat ik kan doen ok.
Jemig! Is hij tactisch gepositioneerd of is het juist de bedoeling dat slaapkameractie te zien is?quote:
Hij is meestal verscholen achter de deurquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig! Is hij tactisch gepositioneerd of is het juist de bedoeling dat slaapkameractie te zien is?
Nog niet eens over nagedacht, klinkt bestquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig! Is hij tactisch gepositioneerd of is het juist de bedoeling dat slaapkameractie te zien is?
Je sekst altijd met de deur open?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is meestal verscholen achter de deur.
Omdat je dan jezelf niet in de spiegel kan zienquote:
Mijn bed zit ookal aan de verkeerde kant van de spiegelquote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf niet in de spiegel kan zien
En omdat de katten dan lastig kunnen doen![]()
Ja hoi!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Tegan het volgende:
Zeg. Als je hier blijft plakken moet je je wel even voorstellen.
Bummerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bed zit ookal aan de verkeerde kant van de spiegel. Maar hij kan de andere kant op sliden
.
Ik niet meer, achtergelaten in NL, vriendinnetje heeft er twee, waarvan eentje er ongeacht wat je doet, altijd aandacht moet hebbenquote:
Wat wil je weten?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet voorstellen and you know it.
Jezelf zien vanuit een ander standpunt?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:58 schreef Tegan het volgende:
Wat is daar zo tof aan overigens?
Ik heb tijdens het neuken niet echt tijd en aandacht over om ook nog in een spiegel te gaan kijken.
Vrij weinigquote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat je op een openbaar forum kwijt wil.
Waarom laat je ze niet overkomen als je gesetteld bent?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet meer, achtergelaten in NL, vriendinnetje heeft er twee, waarvan eentje er ongeacht wat je doet, altijd aandacht moet hebben
Wat je niet kent mis je niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jezelf zien vanuit een ander standpunt?
Ik had er eentje, omdat het naar Ierland halen van een kat vrijwel onmogelijk is, ik niet weet hoelang ik hier blijf wonen, ik niet alleen woon, als ik dat wel doe, waarschijnlijk vrij klein woon.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet overkomen als je gesetteld bent?
Dat zij m'n vriendin ook vanavond over dat het bijna onmogelijk was dat we elkaar na onze 1e ontmoeting nog een keer zouden zien. Toch mis ik haar nu verschrikkelijk veel. Dus misschien is het maar beter dat je het niet kentquote:
31, man, bla, lelystad, blaquote:Op maandag 27 juni 2011 01:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leeftijd, geslacht, beroep, omgeving, hobby's?
Niet waar. http://dier-en-natuur.inf(...)r-per-vliegtuig.htmlquote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had er eentje, omdat het naar Ierland halen van een kat vrijwel onmogelijk is, ik niet weet hoelang ik hier blijf wonen, ik niet alleen woon, als ik dat wel doe, waarschijnlijk vrij klein woon.
Nog meer redenen?
M'n katje heeft een super goed huis, met heel veel ruimte en ruim voldoende aandacht en genoeg plekjes om zich te verstoppen (doet die graag).
Je krijgt ze alleen mee als ze ALLE Vacinaties gehad hebben. Hebben ze dat niet, mogen ze niet het land in.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar. http://dier-en-natuur.inf(...)r-per-vliegtuig.html
In Ierland zegt de Douane gewoon, "Oke, wij houden je dier een week ofso in quarantaine" Misschien zelfs nog wel langer trouwens. Als er ook maar iets mis mee is, mag die niet het land in. Mijn kat kan niet zo goed omgaan met verandering, toen die bij me kwam heeft die twee weken onder de bank gewoondquote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar. http://dier-en-natuur.inf(...)r-per-vliegtuig.html
Dat was bij mij het probleem niet, die had die gehad. Nooit ziek geweest zelfs. Kern gezond en hardstikke sterk beestje.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je krijgt ze alleen mee als ze ALLE Vacinaties gehad hebben. Hebben ze dat niet, mogen ze niet het land in.
Nou inderdaad, ik denk dat ik maar een dagje werk en stage omruil morgen. Op mijn stage werkt de airco een stuk beter.quote:
Zwemmen is dan wel weer lekker met dit weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
Fijn weertje, straks "sporten". Laat ik daar nu echt geen zin in hebben.
Dat wel, ben hier nog niet naar het zwembad geweest. En alleen ga ik niet. Zucht, babybadje maar gaat opzetten/kopen en pootjebaden vanmiddag.quote:
'technisch weer' vandaag, ben dus ook niet op kantoorquote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat ik maar een dagje werk en stage omruil morgen. Op mijn stage werkt de airco een stuk beter.
Ik ga zo naar het zwembad. Wees jaloers!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Zwemmen is dan wel weer lekker met dit weer.
L-E!quote:
Van spelende peuters in een pierenbadje? Smeerlap!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je foto's maakt vind ik het niet zo erg.
nee, maar als ik moet gokken heb je je droombaan.quote:
Held!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar als ik moet gokken heb je je droombaan.
zo ben ikquote:
en wanneer gaan we dat vieren?quote:
dat dacht ik! Wanneer kun je?quote:
Nu ben ik meteen niet meer jaloers. Drukte.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
Van spelende peuters in een pierenbadje? Smeerlap!
Het is wel eens kouder geweest, niet?quote:
Niet vaak. De rayonhoofden zitten al bij elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is wel eens kouder geweest, niet?
Chaos, paniek, tofquote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet vaak. De rayonhoofden zitten al bij elkaar.
Geen drukte! We hadden het zwembad bijna voor onszelf. Maandag is eigenlijk een geweldige dag.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ben ik meteen niet meer jaloers. Drukte.
En proficiat met je baan.
Net als hier dus!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen drukte! We hadden het zwembad bijna voor onszelf. Maandag is eigenlijk een geweldige dag.
Jij kan gedachten lezenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
The Glee Project kan ik je niet aan helpen helaas
En terecht!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst nog voor m'n zus Glee gedownload. Ze was trots op me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |