Ik woon in Baggelhuizenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik woon in Marsdijk.
edit: hoef de tv niet trouwens.
Heb je geen last van het TT lawaai?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik woon in Baggelhuizen
En hoef de TV ook niet . . .
Hoeveel inch? en HD-Ready of Full HD? Plasma/LCD/LED? 50Hz/100Hz/600Hz?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
Van een oud vrouwtje geweest. Altijd binnen gestaan.
Je mag hem hebben. Je mag hem af halen. In Assen en omgeving wil ik hem eventueel ook nog wel brengen.
Nope, groot bakbeest maar wel goed. Geen HD en dergelijke. Maar een echte met beeldbuis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef bioloogje het volgende:
Het is vast geen heel tof en modern flatscreen tv ding he?
Lawaaiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Heb je geen last van het TT lawaai?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef BevrorenBaas het volgende:
[..]
Hoeveel inch? en HD-Ready of Full HD? Plasma/LCD/LED? 50Hz/100Hz/600Hz?
Laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, groot bakbeest maar wel goed. Geen HD en dergelijke. Maar een echte met beeldbuis.
Je kan hem ook goed als anker gebruiken op je boot . . .quote:
Ik bied hem dan ook aan voor iemand die helemaal geen tv heeft en blij is met beter iets dan niets . . .quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:50 schreef BevrorenBaas het volgende:
Nty. Ik gebruik liever mijn 40" Full HD Plasma TV
Hij is hartstikke goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef tochmaarwel het volgende:
Werkt ie nog helemaal goed?
Heb op dit moment een tv in m'n kamer (Groningen) staan waarbij de zenders steeds wegvallen. Moet 'm bij elke keer zappen opnieuw 'tunen'. Heb daar niet meer zo veel zin in.
Hij stond ook op marktplaats maar ik gun hem net zo lief aan Tochmaarwelquote:
Dit dus. Bakje koffie staat natuurlijk voor je klaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
Wie gaat er binnenkort naar Groningen vanaf Assen en wil een tv meenemen voor Tochmaarwel
Yep, hij is weggegeven aan tochmaarwel . . .quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef PP. het volgende:
Serieus, dit ouwe ding raak je wel kwijt?
[Aangeboden] Panasonic 82cm Breedbeeld TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |