Waar zijn normale borstels dan voor bedoeld?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Toen mijn haar in lengte voorbij een bepaalde grens kwam, kreeg ik ook ineens vrij veel last van klitten. Daarvoor ook nooit. Oplossing is dan: stuk van je haar af. Of je gebruikt zo'n borstel die speciaal bedoeld is om klitten uit je haar te kammen. (Wat ik dus doe.)
Mensen kammen of borstelen hun haar alleen om de klitten eruit te krijgen?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:38 schreef saaw het volgende:
[..]
Waar zijn normale borstels dan voor bedoeld?
Lijkt me in eerste instantie wel ja. En je hoofdhuid masseren en/of je haar in model brengen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen kammen of borstelen hun haar alleen om de klitten eruit te krijgen?
En ik bedoel dus een borstel die echt speciaal bedoeld is voor klitten. Dat werkt duidelijk anders dan een gewone borstel of een kam.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef saaw het volgende:
[..]
Lijkt me in eerste instantie wel ja. En je hoofdhuid masseren en/of je haar in model brengen.
Niet al te duidelijk dus want het ontgaat me compleet. Heb je plaatjes oid?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik bedoel dus een borstel die echt speciaal bedoeld is voor klitten. Dat werkt duidelijk anders dan een gewone borstel of een kam.
Hoogste tijd om een andere shampoo en cremespoeling te gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef LisaDol het volgende:
Gebruik altijd shampoo + cremespoeling van Herbal Essences. [..] Met deze klitten kom ik altijd de douche uit. Na shampoo + cremespoeling!
Ja, zie boven. Ding vind ik hartstikke handig!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef LisaDol het volgende:
Het heeft inderdaad geholpen om met cremespoeling in mijn haar te borstelen!:D
Alleen na regen/zwemmen is het nog erg! Ik zal binnenkort maar naar de kapper gaan, hopen dat het daarvan beter wordt!:D
Ik zal ook even op zoek gaan naar een goede borstel! Iemand tips?
Mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef LisaDol het volgende:
Het heeft inderdaad geholpen om met cremespoeling in mijn haar te borstelen!:D
Alleen na regen/zwemmen is het nog erg! Ik zal binnenkort maar naar de kapper gaan, hopen dat het daarvan beter wordt!:D
Ik zal ook even op zoek gaan naar een goede borstel! Iemand tips?
Ik las echt precies hetzelfde, misleidende TT.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik las 'Kitten in mijn haar!!'. Hihi.
Maar wel vervelend ja, denk dat overstappen op andere shampoo en conditioner eventueel ook wel kan helpen ja. Wie weet zit er toevallig een ingrediënt in waar je haar erg slecht op reageert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |