je zit er dan ook iets gekleder bij..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef -moppie- het volgende:
Nee niet echt, bij mijn vorige werk kregen we wel massages maar dan stond de stoel tussen je collega's die zaten te werken in
Ja, die hebben wij dus ook (wel in een apart kamertje gelukkig) en die vind ik echt heerlijk! Ik ben ooit naar een masseuse geweest voor mijn gewrichtspijn, maar dat was niet zo ontspannendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef -moppie- het volgende:
Nee niet echt, bij mijn vorige werk kregen we wel massages maar dan stond de stoel tussen je collega's die zaten te werken in
Is het niet zo relaxend dus?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef FUFR het volgende:
ik wel, maar ik denk niet dat je de eerste keer in slaap valt als ie zn/hr werk goed doet.
jawel maar een goede massage voel je ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, die hebben wij dus ook (wel in een apart kamertje gelukkig) en die vind ik echt heerlijk! Ik ben ooit naar een masseuse geweest voor mijn gewrichtspijn, maar dat was niet zo ontspannendZe ging al die knopen wegmasseren, dus lag daar half te kreperen van de pijn
[..]
Is het niet zo relaxend dus?
Nee, geen angst, vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef FUFR het volgende:
maar waarom die angst om in slaap te vallen Inu?
snurk je?
ja je bent dan meer op je gemak maar dit is je eerste keer en dan ga je niet meteen maffen of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, geen angst, vroeg het me gewoon afDie stoelmasseur op mn werk zei dat hij altijd bij mensen thuis gaat masseren, want dan zijn ze veel meer op hun gemak. Leek me ook wel hendig
En heb ook massageolie erbij gekregen voor thuis
Met die prijzen denk ik dat het voorlopig ook bij 1x blijftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja je bent dan meer op je gemak maar dit is je eerste keer en dan ga je niet meteen maffen of zo
das niet goedkoop neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Met die prijzen denk ik dat het voorlopig ook bij 1x blijft
Oh, het zit nog in mn tasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef FUFR het volgende:
Aangezien inu zit te fokken heeft J. de stille hint van het flesje massageolie op tafel niet helemaal begrepen
en das nou net niet de bedoelingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef -moppie- het volgende:
Colt kan het niet, die kan alleen maar 'aaien'!![]()
Maarn
Als hij over mijn rug en door mijn haar aait slaap ik binnen 3 minuten!
Frits b.v.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Why not, hij kan ook ergens anders gaan aaien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |