je zit er dan ook iets gekleder bij..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef -moppie- het volgende:
Nee niet echt, bij mijn vorige werk kregen we wel massages maar dan stond de stoel tussen je collega's die zaten te werken in
Ja, die hebben wij dus ook (wel in een apart kamertje gelukkig) en die vind ik echt heerlijk! Ik ben ooit naar een masseuse geweest voor mijn gewrichtspijn, maar dat was niet zo ontspannendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef -moppie- het volgende:
Nee niet echt, bij mijn vorige werk kregen we wel massages maar dan stond de stoel tussen je collega's die zaten te werken in
Is het niet zo relaxend dus?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef FUFR het volgende:
ik wel, maar ik denk niet dat je de eerste keer in slaap valt als ie zn/hr werk goed doet.
jawel maar een goede massage voel je ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, die hebben wij dus ook (wel in een apart kamertje gelukkig) en die vind ik echt heerlijk! Ik ben ooit naar een masseuse geweest voor mijn gewrichtspijn, maar dat was niet zo ontspannendZe ging al die knopen wegmasseren, dus lag daar half te kreperen van de pijn
[..]
Is het niet zo relaxend dus?
Nee, geen angst, vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef FUFR het volgende:
maar waarom die angst om in slaap te vallen Inu?
snurk je?
ja je bent dan meer op je gemak maar dit is je eerste keer en dan ga je niet meteen maffen of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, geen angst, vroeg het me gewoon afDie stoelmasseur op mn werk zei dat hij altijd bij mensen thuis gaat masseren, want dan zijn ze veel meer op hun gemak. Leek me ook wel hendig
En heb ook massageolie erbij gekregen voor thuis
Met die prijzen denk ik dat het voorlopig ook bij 1x blijftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja je bent dan meer op je gemak maar dit is je eerste keer en dan ga je niet meteen maffen of zo
das niet goedkoop neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Met die prijzen denk ik dat het voorlopig ook bij 1x blijft
Oh, het zit nog in mn tasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef FUFR het volgende:
Aangezien inu zit te fokken heeft J. de stille hint van het flesje massageolie op tafel niet helemaal begrepen
en das nou net niet de bedoelingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef -moppie- het volgende:
Colt kan het niet, die kan alleen maar 'aaien'!![]()
Maarn
Als hij over mijn rug en door mijn haar aait slaap ik binnen 3 minuten!
Frits b.v.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Why not, hij kan ook ergens anders gaan aaien hoor.
Alle vrouwen zouden een uit-knop moeten hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef -moppie- het volgende:
Colt kan het niet, die kan alleen maar 'aaien'!![]()
Maarn
Als hij over mijn rug en door mijn haar aait slaap ik binnen 3 minuten!
Tss ja!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:10 schreef ArTiC het volgende:
Waarom is het topic niet aan de reeks gekoppeld?
Komt die ICT opleiding toch nog van pasquote:
Precies!quote:
Daarom niet!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:10 schreef ArTiC het volgende:
Waarom is het topic niet aan de reeks gekoppeld?
Maar dat pakte bij mij dus ff anders uit. Volgende keer toch maar weer een "gewone" massage.quote:Tuina (spreekuit twiena) is oorspronkelijk bedoeld om lichamelijke klachten tebehandelen. Naast de therapeutische werking heeft deze massage ook een uitermate ontspannend effect. Door stimulering van bepaalde meridiaanpunten worden gezondheid en vitaliteit bevorderd en de lichaamsenergie in balans gebracht.
Tuina wordt, in tegenstelling tot andere ontspannende massagevormen, in een hoog tempo uitgevoerd. Doorspecifieke technieken is er sprake van een intense dieptewerking. Tuina is bijzonder geschikt voor het behandelen van structurele nek- en gewrichtsklachten en het bestrijden van pijn.
Goed hoor! Tibbe heeft het op vakantie uitstekend naar zijn zin gehad. Teruggekomen is zijn zusje ook bij ons komen wonen. Mensen hadden het hondje net 5 weken en gingen toen uit elkaar. Lang over getwijfeld want Tibbe had veel moeite met alleen zijn en ook 's nachts had hij zo nu en dan paniek. Wyp (naam van het zusje) is nu drie nachten hier en ze slapen beide gewoon de nacht door. Heerlijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:44 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met Tibbe?
En hebben jullie een fijne vacance gehad?
Huis is nog heel. Eerste twee dagen dachten we wel dat ze elkaar sloopte maar ze zoeken nu uit wie de baas is.quote:
Maar wiep is zo lelijk dat we haar niet mogen zien of....?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Huis is nog heel. Eerste twee dagen dachten we wel dat ze elkaar sloopte maar ze zoeken nu uit wie de baas is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goed hoor! Tibbe heeft het op vakantie uitstekend naar zijn zin gehad. Teruggekomen is zijn zusje ook bij ons komen wonen. Mensen hadden het hondje net 5 weken en gingen toen uit elkaar. Lang over getwijfeld want Tibbe had veel moeite met alleen zijn en ook 's nachts had hij zo nu en dan paniek. Wyp (naam van het zusje) is nu drie nachten hier en ze slapen beide gewoon de nacht door. Heerlijk!
Wel wat drukker met twee hondjes in huis maar wel tof!
trage fee!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:06 schreef FUFR het volgende:
SQ, order is in de verwerking mailde de fee..
Was er al mee bezig!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar wiep is zo lelijk dat we haar niet mogen zien of....?
De linkse is onze reu genaamd Tibbe.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, jut ende jul. Wie is wie?
een weekje en dan is dat over. ze volgt daarin Tibbe als je geluk hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
De linkse is onze reu genaamd Tibbe.
De rechtse is onze teef genaamd Wyp.
Wyp is nieuw en ik heb geen idee wat die andere mensen ermee gedaan hebben maar ze kan nog niets.
Niet zindelijk, kon niet eens het commando zit. Dus ik denk dat ze alleen bezig zijn geweest met scheiden en niet met de pup. Nu kan ze wel al zit en luisterd ze naar haar naam. Begint ook door te krijgen dat ze buiten moet plassen maar als ze het echt niet meer op kan houden, dan doet ze binnen een ongelukje.
challengesquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
De linkse is onze reu genaamd Tibbe.
De rechtse is onze teef genaamd Wyp.
Wyp is nieuw en ik heb geen idee wat die andere mensen ermee gedaan hebben maar ze kan nog niets.
Niet zindelijk, kon niet eens het commando zit. Dus ik denk dat ze alleen bezig zijn geweest met scheiden en niet met de pup. Nu kan ze wel al zit en luisterd ze naar haar naam. Begint ook door te krijgen dat ze buiten moet plassen maar als ze het echt niet meer op kan houden, dan doet ze binnen een ongelukje.
Mijn werkloze/bankzittende/studerende/vrijhebbende vriendengroepmeute zit op het E3 straksquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef FUFR het volgende:
Ik heb zooo geen zin vandaag... dit wordt een korte dag
Kill them with napalmquote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn werkloze/bankzittende/studerende/vrijhebbende vriendengroepmeute zit op het E3 straks.
Is ook. Merk je nu al..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
een weekje en dan is dat over. ze volgt daarin Tibbe als je geluk hebt.
Heb je hem daarna geroosterd?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
ik was gisteren op Kboerderij Veldhoven, leerde ik een varken op commando zitten, duurde 5 minuten en een paar sneeën brood
had je gedreigd 'm met je tanden te castreren?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
ik was gisteren op Kboerderij Veldhoven, leerde ik een varken op commando zitten, duurde 5 minuten en een paar sneeën brood
och wat heb je het toch zwaar!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn werkloze/bankzittende/studerende/vrijhebbende vriendengroepmeute zit op het E3 straks.
Dat was zelfs voor mij teveel varkenquote:
ik kan goed met dieren en dus ook varkens overweg.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je gedreigd 'm met je tanden te castreren?
(SQ zag gisteren een Texaanse boer op discovery die schaapjes met zijn tanden castreerde...![]()
![]()
)
Werkloos stuk tuig met veels te grote tietenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och wat heb je het toch zwaar!
*pakt nog een kopje koffie en rekt zich uit op de bank*
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
Ik weet niet wat die geit geslikt heeft maar dat spul wil ik ook.
eh..jah!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Werkloos stuk tuig met veels te grote tieten.
vakantie, r8al, vakantiequote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Werkloos stuk tuig met veels te grote tieten.
hebbie een bars?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
iemand bij ons in de straat heb de eihke te haht aangezet, nu heeft hij een steggetje. Gelukkig is Mattin van Cahglass al ter plaatse
dan gaan wij naar de camping!quote:
"Waarom heeft u haken in de muur gedraaid?".quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
"kunnen jullie op tweeling passen Zaterdag?"
(schoonzus gaat boenga boenga in hotel doen)
Wij: "ja drop maar op camping"
zij: "omg maar das gevaarlijk en dalijk lopen ze weg endezo"
wij "waarschijnlijk wel maar we passen op op de camping of je neemt ze mee naar hotel'
hoe oud is de tweeling?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef FUFR het volgende:
"kunnen jullie op tweeling passen Zaterdag?"
(schoonzus gaat boenga boenga in hotel doen)
Wij: "ja drop maar op camping"
zij: "omg maar das gevaarlijk en dalijk lopen ze weg endezo"
wij "waarschijnlijk wel maar we passen op op de camping of je neemt ze mee naar hotel'
eh...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud is de tweeling?
Zijn het mokkababies?
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef FUFR het volgende:
Blanke kinderens SQ, roomblank.
helaas is de ene heel slim en de andere zeker niet..
ja hoe zeg je dat andersquote:
quote:
Dat moet sowieso... is goed voor de ontwikkeling!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
En ook vooral veel met kleine kinderen laten spelen, die van ons hapte gisteren in mn nichtjes kuit, omdat hij bang is van kinderen
Ja, idd, maar de onze is ooit weggelopen toen hij heel klein was en is toen 'opgevangen' door kleine kinderen en dat is nooit meer goedgekomenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat moet sowieso... is goed voor de ontwikkeling!
quote:
ik heb nooit begrepen wat vrouwen in deze typisch engels uitziende platjesman zienquote:
kan het je niet uitleggenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat vrouwen in deze typisch engels uitziende platjesman zien
das voor niks, denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 11:38 schreef -moppie- het volgende:
maar 2 zitplaatsen voor 59 euro op vakantieveilingen
Een dagje Disney is ws niet voldoende voor de zomer.. Of iig, dan haal je niet het hele parkquote:Op maandag 27 juni 2011 11:35 schreef FUFR het volgende:
weer bezig met parijs. nu aan het kijken voor 4 daagse reis met eigen vervoer en een dagje disney
#kassa
kosten 75 euro per stuk als je ze via ticketpoint koopt dus het is volgens mij wel een goed dealtje!quote:
niet normaal, en wat Inu zegt je moet minimaal 2 dagen blijven incl. hotelovernachting anders heb je nog niks van het park gezien.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
DP moet iets geweldigs zijn aan de entree te zien.
71 volwassene
54 kind
arme jij, je mag nu ook al geen rucola eten!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
ok, dus ik ben hoe dan ook gewoon een rug kwijt zonder eten.
hoefnie, ik eet sla geen kiemensquote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
arme jij, je mag nu ook al geen rucola eten!
heb medelij
whehehe, mensen met volvo's met 4 lekke bandenquote:
* kijkt naar poepquote:
Whehehe, Volvo-rijders met nog meer banden op voorraadquote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
whehehe, mensen met volvo's met 4 lekke banden
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Whehehe, Volvo-rijders met nog meer banden op voorraad.
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
Bovendien is mijn sla voorraad van voor het bericht
ok, ik zeg het voor:quote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef -moppie- het volgende:
denk ik lekker te gaan bbq-en met colt vanavond blijkt dat schoonzus, zwager heeft uitgenodigd om te eten en dat het wel zo leuk is als wij dan ook mee-eten. Ik roep dan dat we dat wel doen wanneer zijn kookt, krijg je terug dat dat niet de bedoeling was..
Ik begin te denken dat ik moet koken volgens hun of in ieder geval mijn keuken moet afstaan en dat gaat lekker puh, niet gebeuren.
daarbij heb ik heul geen zin in schoonfamilie vandaag
Ja maar dan zitten ze bij ons in de tuin.......... en je denkt dan toch niet dat ze aan hun eigen tafel blijven zitten.....quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, ik zeg het voor:
"Colt en ik hebben vanavond andere plannen"
ja deze probleempjes had ik al voorzien, das het lastige met schuurbewoners.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten ze bij ons in de tuin.......... en je denkt dan toch niet dat ze aan hun eigen tafel blijven zitten.....
het probleem komt wel in de laatste maand dat ze er is, maar het is inderdaad de tijd dat we het rijk weer voor ons alleen hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja deze probleempjes had ik al voorzien, das het lastige met schuurbewoners.
Hekje neerzetten met afdekzeil is zeker geen optie?
Snappen ze echt niet dat je alleen wilt zijn heb je geen andere keuze dan het gewoon te zeggen..
ze gooide de hoorn er zomaar op??!!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef FUFR het volgende:
"zullen we dan ook meteen 3 dagen slagharen boeken"
ik: ken je dat verhaal van dat wijf wat een vinger kreeg en een hele arm pakte?"
tuut tuut tuut
"mmm. laat maar. houdoe."quote:
ik zou het gewoon zeggen, maar ik ben dan ook van het type "hier hedde wa en hoe je er over denkt maakt me niet zoveel uit, maar dit is mijn mening."quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het probleem komt wel in de laatste maand dat ze er is, maar het is inderdaad de tijd dat we het rijk weer voor ons alleen hebben.
Mijn zus heeft ook al een telefoon geschooidquote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef FUFR het volgende:
sowieso dikke bla.
bij mij schooien om een telefoon en wel tig x per jaar in een hotel of vakantiepark kruipen.
"want FUFR heeft vast een la vol van die dingen"
klopt maar ik ben geen filantropische instelling
ook dat nog!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook al een telefoon geschooid. Denk je dat ik die nog ooit terug zie?
.
En die is vandaag wel vrij.
Mijn zus ook niet. Die is "kunstenaar" met een uitkeringquote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook dat nog!
mijn schoonzus werkt niet eens!~
Dan zeg je toch gewoon dat je la leeg is!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef FUFR het volgende:
sowieso dikke bla.
bij mij schooien om een telefoon en wel tig x per jaar in een hotel of vakantiepark kruipen.
"want FUFR heeft vast een la vol van die dingen"
klopt maar ik ben geen filantropische instelling
Op de Davy Crocket Ranch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef FUFR het volgende:
Het wordt DP in oktober. kijken nu naar een 4-6 persoons huisje buiten Parijs.
oh zoeen die nu op het malieveld zn uitkering bij elkaar aan het schreeuwen isquote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn zus ook niet. Die is "kunstenaar" met een uitkering.
Nee net daarbuiten op een bungalowpark.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Op de Davy Crocket Ranch?Daar zaten wij ook
Moet je wel weer een tientje per dag aan parkeerkosten rekenen ofzo
En het eten in het park is ook belachelijk duur idd...
Stond een heel goed stuk van een kunstenaar op Facebook, dat ze niet moeten gaan schreeuwen als kleine kinderen waarvan hun ijsje wordt afgepakt, maar terug moeten vechten en gewoon commerciele funding moeten gaan zoeken. Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh zoeen die nu op het malieveld zn uitkering bij elkaar aan het schreeuwen is
dat heb ik ook gezegd, de overgebleven feuns zijn mijn reservedingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je la leeg is!
persoonlijke mening:quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Stond een heel goed stuk van een kunstenaar op Facebook, dat ze niet moeten gaan schreeuwen als kleine kinderen waarvan hun ijsje wordt afgepakt, maar terug moeten vechten en gewoon commerciele funding moeten gaan zoeken. Helemaal mee eens
En die uitkering wordt ook afgeschaft aan het einde van het jaar trouwens
Die regels zijn best streng hoor... Als je partner ook maar iets verdient krijg je het niet, als je een koophuis hebt krijg je het niet, als je meer dan 5000 euro spaargeld hebt krijg je het niet, je moet onder bijstandsniveau zitten, je bent afgestudeerd aan een academie of minimaal een aantal jaar als zelfstandige hebben gewerkt en dan moet je tijdens die uitkering ook nog voor een x bedrag verkopen per jaar... En dan nog is het 700 euro per maand ofzo, met een beetje huur ben je daar dus al de helft van kwijt, dan moet je nog al je eten en verzekeringen en dan nog al je materialen en andere kosten voor je werk...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
persoonlijke mening:
ik wil ook kunstenaren maar ik heb het te druk met geld verdienen voor mijn gezin.
ik denk dat er teveel wannabies in die regeling zitten.
eenschquote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Die regels zijn best streng hoor... Als je partner ook maar iets verdient krijg je het niet, als je een koophuis hebt krijg je het niet, als je meer dan 5000 euro spaargeld hebt krijg je het niet, je moet onder bijstandsniveau zitten, je bent afgestudeerd aan een academie of minimaal een aantal jaar als zelfstandige hebben gewerkt en dan moet je tijdens die uitkering ook nog voor een x bedrag verkopen per jaar... En dan nog is het 700 euro per maand ofzo, met een beetje huur ben je daar dus al de helft van kwijt, dan moet je nog al je eten en verzekeringen en dan nog al je materialen en andere kosten voor je werk...
Maar nog een paar maanden en dan krijgen ze sowieso niks meer![]()
Ik vind meer dat die instellingen met grachtenpanden en 2 voorstellingen per jaar wel wat gekort mogen worden. Zoek maar lekker iets anti-kraak en organiseer maar iets waar meer vraag naar is, zodat je meer kaartjes verkoopt...
Oude huizenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVERRRRRR ben ik net klaar met kitten, strijk ik het lood strak, barst er een ruitje, precies in het midden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
motivatie zit meteen op het vriespunt nu :'
nou, ik het het keiheet dus stuur maar een beetje kou hier naar toe.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVERRRRRR ben ik net klaar met kitten, strijk ik het lood strak, barst er een ruitje, precies in het midden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
motivatie zit meteen op het vriespunt nu :'
heeft niks met oude huizen te maken hoor,quote:
Lompe garpenquote:Laatst ook, leuk meisje ontmoet, zat in een rolstoel. Blijkbaar had ze zin in me, dus we zochten een rustig plekje op in het bos. Ik hing haar voor het gemak over een boomstronk heen, toen we klaar waren zette ik haar terug in de rolstoel. Begon ze ineens keihard te janken.
Vroeg ik haar: "Wat is er? Heb je ik je pijn gedaan?"
"Nee" zegt ze, "je bent de eerste die mij weer terug in mijn stoel zet."
Lollersquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft niks met oude huizen te maken hoor,
maar irritant is het wel. Volgende keer maak ik gewoon plexiglas-in-lood
om bij te houden hoeveel stukjes je al gesneden hebt. Na het kitten verdwijnt dat vanzelf omdat je er dan nog een half litertje terpentine tegenaan gooitquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef r8v2 het volgende:
Waarom de neuk staan er allemaal nummertjes/letters op die stukjes glas?
4 ramenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef r8v2 het volgende:
Ja, maar waarom dan letters erbij terwijl alleen nummers dan ook goed is
tsja, het valt eerder tegen dan mee, maar het scheelt zo onmeunig veel geld, en daar kunnen we dan weer een stukje volvo van kopen bijvoorbeeldquote:
Braafquote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, het valt eerder tegen dan mee, maar het scheelt zo onmeunig veel geld, en daar kunnen we dan weer een stukje volvo van kopen bijvoorbeeld
Ik las pixelglasquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft niks met oude huizen te maken hoor,
maar irritant is het wel. Volgende keer maak ik gewoon plexiglas-in-lood
Ohneequote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk niet meegekregen, we hebben een V40 gekocht zaterdag.
Wat versta je onder heel lelijk?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het raampje vervangen
het raam ziet er nu aan de achterkant heeeeel lelijk uit, maar aan de voorkant zie je er niks van
Is dat dan nu niet koud?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren een bakje volgeschept met Indonesisch eten wat nog over was, heb er nu al zin in
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want het staat ook in de koelkast
verstandig met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want het staat ook in de koelkast
Jeej gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Levitation het volgende:
Oja, jullie wilden toch weten wanneer mijn afstudeerzitting is?
Nou... die was vanmorgen.![]()
Heb het overleefd en er zelfs nog een 7 uit weten te knijpen.![]()
gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Levitation het volgende:
ik zei het toch! Gefeliciteeeeeerd!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Levitation het volgende:
jij hebt 30-38 graden, hoe fijn is dat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:24 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd!
Om 4.15 de wekker is kut.. En ik ga de gave donder missen vanavond.. Maar wel cervezas en tinto de verano
oh jee, nog meer van dat soort...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef FUFR het volgende:
zo, paar daagjes parijs is geboekt. Ik zeg natuurlijk niet wanneer
ik ben NIET van die soort, 4-8quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh jee, nog meer van dat soort...![]()
maar leuk
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
kut booking, hotels verdwijnen voor je neus terwijl je aan t boeken bent.
Mexi is voorlopig even gebanned op eigen verzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das bijna....![]()
![]()
waar heb je Mexi eigenlijk gelaten?
ga pics maken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef FUFR het volgende:
Zwaar ongeval op de A2, veel hulptroepen onderweg, klinkt niet best.
nee, ben geen ramptoerist.quote:
Buienradar staat al lang openquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:05 schreef FUFR het volgende:
oh en ik wil slagregen als R8 weer naar huis moet
er gebeurt hier helemaal niks he!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
tussen gilze-rijen en eindhoven scheelt het al 5,5 graden
de zoveelste misser van de KNMIquote:
My two cents? Vrachtwagen achterin legertruck geklapt met militairen erinquote:Aanrijding met letsel 1841 1871 1941 3071 OvD
09:52 - Groot ongeval, 3071 LN_643 1741 HOVD
09:54 - Inzet LL3/ MMT
10:02 - Vanuit Limburg GRIP 2 gegeven
10:08 - 1 dode en 4 zwaargewonden (totaal 14 gewonden)
10:10 - Vrachtwagen en legertruck betrokken bij ongeval
10:26 - Assistentie 5691 5692 5091 5084
10:27 - vanuit brabant zuid-oost GRIP 1
10:28 - GNK-c gealarmeerd
10:36 - Opstart van aktiecentrum brandweer chin chon + alg. commandant
10:51 - LL2 ook gealarmeerd
11:11 - BZO GRIP 2
11:42 - Assistentie 5122 5182
11:50 - Inmiddels zijn het 14 gewonden, de dode is een militair.
11:51 - Ass: 5026 5027
12:00 - 2 sigma teams gealaermeerd (Brabant zuid-Oost en Noord-Midden Limburg)
quote:Een oplettende burger die 1-1-2 belde na het ongeluk, kreeg te horen dat ze de gewonden zelf naar het ziekenhuis moest brengen. Door alle drukte waren er geen ambulances meer beschikbaar. Een buurtbewoonster richtte daarop haar auto in als noodambulance, waarmee de gewonde met een gecompliceerde botbreuk naar het ziekenhuis is gebracht.
ja goochemerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
My two cents? Vrachtwagen achterin legertruck geklapt met militairen erin.
staat er ook pas een uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef r8v2 het volgende:
And I was right. Dode en minstens 14 gewonden bij dramatisch ongeluk op A2
quote:
voertuig van de KMS... allemaal jongens tussen de 17 en 20 wssquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef r8v2 het volgende:
And I was right. Dode en minstens 14 gewonden bij dramatisch ongeluk op A2
quote:Dat de impact van het weer lijkt mee te vallen, is volgens de spoorwegen geen reden om het gewone rooster weer op te pakken.
quote:Volgens de zegsman zou het tot grote verwarring leiden onder reizigers en personeel wanneer treinen dinsdag toch weer volgens het normale rooster zouden gaan rijden. De aangepaste dienstregeling blijft dan ook ongeacht toe- of afname van het noodweer van kracht.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef Levitation het volgende:
Ach tja, het is hier binnen nu 26.9 graden, maar een graadje meer dan afgelopen winter.
Het is ook vies, muf heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
en zelfs die 24,5 vind ik al muf heet voor binnenshuis
Misschien kan je onze topicautist bellen voor een aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
en Eindhoven is nu ook de 33 graden grens gepasseerd
als het nou afkoelt kan ik wat gaan doen
naja, zoals ik het gisteren begreep zou het vandaag pas in de avond gaan onweren. Dus het kan (en gaat) echt nog wel komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef FUFR het volgende:
niks te zien op BR.
we zijn weer bang gemaakt om NIKS.
27,1 hier binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
en Eindhoven is nu ook de 33 graden grens gepasseerd
als het nou afkoelt kan ik wat gaan doen
waarom vraag ik je, WAAROM zou je je kind Marokkaan noemen???quote:Afgelopen april werden Mariah Carey (41) en Nick Cannon (30) de trotse ouders van een tweeling. Het echtpaar mocht een dochter Monroe en een zoon Moroccan verwelkomen en zou dolgelukkig zijn met hun kersverse gezin.
De essentie van dat bericht is dat Nick goed bezig isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom vraag ik je, WAAROM zou je je kind Marokkaan noemen???!!!!
gadverdamme r8, heb je dat toeliewijf wel es goed bekeken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De essentie van dat bericht is dat Nick goed bezig is.
waarom? Hij heeft een 11 jaar oudere vrouw en zijn zoon is Marokkaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
en waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
I beg to differ.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk als je persé met oude fietsen aan de gang wil dat dan MC geen slechte keuze is.
quote:Hi SQ,
Je hebt een nieuw bericht van Amin!
Titel: kennismaken?
“ hallo,
hoe is het?
je ziet leuk uit
ik wil je leren kennen
kan dat?
”
Klik hier om het te lezen
Stuur hem een foto van je tieten!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahahahhahahaha, een hyves-notificatie in mijn mailbox:
[..]
gelukkig verschillen smaken.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk als je persé met oude fietsen aan de gang wil dat dan MC geen slechte keuze is.
er is meer dan tieten alleen en ik heb het idee dat die van MC erg laag hangen in natuurlijke toestand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met zulke tieten? Waar kan ik tekenen?.
vrienden uit moeten nodigen om allebei de titties tegelijkertijd te kunnen behappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met zulke tieten? Waar kan ik tekenen?.
Ik ga ook eerder richting huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
ANWB: Ga naar huis De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte enz enz
ja maar....ok ik ga al
ja dat vind ik dus ook niks maar beter dan MCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die is 45 en die zie ik liever
Om maar ff een voorbeeld te noemen!
Die heeft dan ook wel weer prima tietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die is 45 en die zie ik liever
Om maar ff een voorbeeld te noemen!
Je bent meer van blont?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook niks maar beter dan MC
Ik ben vertrokken en thuis inmiddelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
ANWB: Ga naar huis De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte enz enz
ja maar....ok ik ga al
sterktequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga zo het terras op...
Ik ga koken, eten en mijn verjaardag vierenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga zo het terras op...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga koken, eten en mijn verjaardag vieren
Lijkt mij een goed ideequote:
heppie beursdeej!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga koken, eten en mijn verjaardag vieren
Verrie muts tenks, nize keekquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent meer van blont?
[ afbeelding ]
Wordt in september 50
pfff, klinkt lekker maar is het veel te warm voorquote:
Van eten krijg je het sowieso warm. Ik ga dalijk in de douche zitten met alleen koud denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfff, klinkt lekker maar is het veel te warm voor
Ik maak een bak slaai met een tartaartje
wat zullen we dit soort berichten gaan missenquote:
Hier in V'hoven is het noodweer.quote:
Eindhoven-noord nog niets, wel donkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier in V'hoven is het noodweer.![]()
Storm + hoosregen.
we hebben weer een halve boom in de straat liggen..quote:
wij hebben lekker wel slagregen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |