Weet ik niet, ik weet wel dat je er slimmer door wordt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vat het op als een compliment, dankuu dankuu!
@ bonzoo: zijn je hersenen lekker dan?
Waar en wanneer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
http://vocaroo.com/?media=vHCQ3anl7o2stkhiDquote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
Wat is dat? Jouw stem?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=vHCQ3anl7o2stkhiD
Ja man, ik dacht dat je stiekem mijn stem op had genomen ofzo, ik zat al te twijfelen of ik zoiets gezegd had vandaag.quote:
Wtf?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja man, ik dacht dat je stiekem mijn stem op had genomen ofzo, ik zat al te twijfelen of ik zoiets gezegd had vandaag.
Welke dierentuin, en 's ochtends of 's avonds?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef coban het volgende:
@ bonzoo: morgen, 8 uur, de dierentuin
@ TS: kan ik niet luisteren op mobiel
Wat is dat met al die mensen die op hun mobiel FOK!en?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef coban het volgende:
@ bonzoo: morgen, 8 uur, de dierentuin
@ TS: kan ik niet luisteren op mobiel
Omdat ik een sterke leeuw ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Skillstorm het volgende:
AII waarom nou weer de dierentuin noemen?
Doen alle turken op fokquote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat is dat met al die mensen die op hun mobiel FOK!en?
Haha lig hier met me laptopje maar mijn blackberry( ja ik weet het.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dan kan ik in mijn bed liggen en geen hernia krijgen door bureaustoel oid.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat mij op een andere vraag brengt: wat is dat met al die Turken op FOK!?quote:
Waarom wil je FOK!en in bed? Lees een boek of ga slapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kan ik in mijn bed liggen en geen hernia krijgen door bureaustoel oid.
Paar maanden geleden naar de dierentuin gegaan met een meisje dat ik leuk vond. 2 dagen later zegt ze dat ze een nieuw vriendje heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef coban het volgende:
Quoten op mobiel is echt kut
@ bonzoo: die in het bos natuurlijk, where else?![]()
@ TS: wat is er gebeurd?
FOK!en op bed is niets mis mee hoor, ik lig hier lekker comfortabel in mijn bed met laptopje naast me. Geen zin om de hele nacht op zo'n stoel te gaan zitten. Daarnaast lees ik boeken op mijn laptop.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat mij op een andere vraag brengt: wat is dat met al die Turken op FOK!?
Zouden hier ook zoveel Surinamers zitten?
[..]
Waarom wil je FOK!en in bed? Lees een boek of ga slapen.
Aii, hoe oud was ze, hoe oud was jij? Pics en hyves hier zetten zodat we haar een lesje kunnen leren.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Paar maanden geleden naar de dierentuin gegaan met een meisje dat ik leuk vond. 2 dagen later zegt ze dat ze een nieuw vriendje heeft.
Doet nog pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |