In die toestand slaap ik het lekkerst.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij iedereen zo denk ik.
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef coban het volgende:
Oke ik doe mee. Ik ben ook 'kanker'lelijk en buitenlands.
I feel you bro.
Hahah, ik zie mijzelf al stukjes aardkorst snuivenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Als God/Allah het heeft gemaakt, kan je het best gebruiken.
Oke dat zeg ik nooit, maar ik vind het wel.
[..]
Ik erger me aan hoe idioot velen zich gedragen. Als ik zelf dronken ben kan ik er nog om lachen.
Discriminatie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.![]()
Jij hebt geen recht om te klagen.
Kan je inderdaad doen, maar aangezien het geen enkel doel dient is het wel een tikkeltje vreemd.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, ik zie mijzelf al stukjes aardkorst snuivenben jij trouwens gelovig?
HET IS GEWOON ZO!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef coban het volgende:
[..]
Discriminatie.
Ik haat feministen, maar nu ga ik er zelf eentje worden
Mannen kunnen ook altijd een vrouw krijgen, maar of ze er genoegen mee nemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.![]()
Jij hebt geen recht om te klagen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik ga geen pics van mezelf plaatsen maar kan mijn fifa 11 gamerface hier wel plaatsen.
Ben je man, mijn droom gaat in duigen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef coban het volgende:
@ TB: volgens mij chill jij de hele dag doorzo'n type lijk je mij wel.
@ TS: ik ben man
Ja helemaal kankerlelijk.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef coban het volgende:
@ TB: volgens mij chill jij de hele dag doorzo'n type lijk je mij wel.
@ TS: ik ben man
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ja helemaal kankerlelijk.Misschien je hoofd afhakken ofzo. Dan komt het wel goed, misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was maar een grapje, echt waar. Niet je hoofd afhakken, want dan kun je niet meer fokkenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan wel een foto van mijzelf posten van toen ik 8 was.Ik kan wel foto plaatsen van toen ik 17 was. Maar toen dacht ik dat ik die boy was met roze polo en zonnebril. (schaam)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinking for the motherland, thinking for myself.
Maar dan kan je hem wel opeten. Is weer wat anders dan nagels.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Was maar een grapje, echt waar. Niet je hoofd afhakken, want dan kun je niet meer fokken
Maar dat is gay.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik kan wel foto plaatsen van toen ik 17 was. Maar toen dacht ik dat ik die boy was met roze polo en zonnebril. (schaam)
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Stuurver het volgende:
Coban heeft wel het talent om elk topic in een slowchat topic te veranderen
Ik vat het op als een compliment, dankuu dankuu!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Stuurver het volgende:
Coban heeft wel het talent om elk topic in een slowchat topic te veranderen
Weet ik niet, ik weet wel dat je er slimmer door wordt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vat het op als een compliment, dankuu dankuu!
@ bonzoo: zijn je hersenen lekker dan?
Waar en wanneer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
http://vocaroo.com/?media=vHCQ3anl7o2stkhiDquote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |