Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op jequote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Whahaha en daarom drinken mensen dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Licor Cuarenta Y Tresquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op je
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Ohdat, van die reclamequote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Licor Cuarenta Y Tres
Maar ik ga ook zat uit hoor dat ik niet veel drink of helemaal niet drink.
Gewoon niet zo verlegen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.![]()
Omdat dan buiten sta met mijn vrienden die dan wel met ze aan het praten zijn en ik naar fietsers aan het wijzen ben en roep: Wooow, wie is dat?!
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet attenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet atten
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
[..]
Whahaha en daarom drinken mensen dus.Zelf vind ik andere drugs leuker trouwens, maar alcohol is een stuk socialer omdat zo'n 80% van de bevolking het gebruikt.
Wat is het dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.
Oke, volgende keer proberen dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.quote:
Ik at 3 biertjes achter elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.
Ja ik ga geen pics van mezelf plaatsen maar kan mijn fifa 11 gamerface hier wel plaatsen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!
Ja, maar dat is bij iedereen zo denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Ik was donderdag 7 uur thuis, had nergens last van.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Je moet ook nog aan je street cred denken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik zeg altijd maar zo: Als God/Allah het heeft gemaakt, kan je het best gebruiken.quote:
Ik erger me aan hoe idioot velen zich gedragen. Als ik zelf dronken ben kan ik er nog om lachen.quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over zijn eigen Pauly D.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je moet ook nog aan je street cred denken.
En je moet altijd een wingman hebben die de grenades afleidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |