Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Komt door de make-up.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zien
Ah ja kan gebeuren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Zij was maar een clown....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.quote:
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen munttheequote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Dat denk jij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezien
Maar nu mis ik couscous met verse nagelsquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Haterquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen muntthee
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Maar nu is ze dood.quote:
De herinnering blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.
[..]
Maar nu is ze dood.
Heeft ie wel, maar herkent ze nietquote:
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.
ja kom op he, het schijnt te kunnen, nuchter uit een disco komenquote:
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Dat heb ik nooit beweerd. En ik drink geen muntthee, ben turks. EN je maakt je eigen couscous maar aangezien ik niet weet hoe dat moet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niks paar mensen gingen scheldwoorden roepen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Liep laatst iemand in een Ajax trainingspak rond en er gebeurde niks helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |