Wat noem jij uitgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
Of vind je het gewoon niet leuk?
De vieze man altijd +1quote:
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.quote:
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.quote:
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.quote:
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
Of vind je het gewoon niet leuk?
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.quote:
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Very Nice (Y)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Haten op make-up!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Donald_Dick, aangenaamquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.
Nou je kan ook te veel make-up hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haten op make-up!Liever dat ze met make-up rondlopen dan dat je uitzicht verneukt is tijdens het uitgaan.
Alsof Nederlandse wiefen dat niet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.
Edit: Eigenlijk ook wat Tyrone zegt.
Net alsof elk Turks meisje dat uitgaat dat heeft?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenmaar in een kroeg of disco zul je mij niet tegenkomen
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.
[..]
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.
Nee, want dan kan je niet kokenquote:[b]Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Dan is het goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zien
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.
Prima smoes!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |