Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Heey, ga jij eens gauw offtopic.quote:
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Bonzoo, heb je geen computer waar wel een mic opzit?
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
Hup hup de trein op.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel afquote:
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!omg ik ga rijk worden zo
Eh, ik denk niet dat dit de bedoeling is.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef MissNJ het volgende:
[..]
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel af
Heb jij al pics gezien dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".
En wiet roken is natuurlijk veel minder slecht dan sigaretten roken.
[..]
ik heb zin in maltesers.. jij ook?
Heey, ga jij eens gauw offtopic.
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoor
Nu je het zegt...quote:
Nee maar Coban is Turks en de meeste Turkse meisjes die ik ken zijn leuk en lief..quote:
Ik heb helemaal geen skype.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.
En Coban en Tyrone ook.
wie niet horen wil....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eh, ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Heb geen skype.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.
En Coban en Tyrone ook.
Kan je beter groepsgesprek doen via msn maar mensen gaan toch niet geven.quote:
Hmm kan.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Kan je beter groepsgesprek doen via msn maar mensen gaan toch niet geven.
Hmm die ervaring deel ik niet, maar er zitten wel een aantal hele leuke tussen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee maar Coban is Turks en de meeste Turkse meisjes die ik ken zijn leuk en lief..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |