quote:Ik heb em al gehaald. Ben nu bij een missie dat die chick in de chopper zit. Geen idee wat ik moet doen. Maar ik las laatst wel iets over, dus ik red mie wal.
Op zaterdag 20 juli 2002 19:56 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Misschien is de carstat editor wat voor je
Damage multipier op 0.0 BV
quote:Dat is inderdaad wel handig maar die stomme gangs kenne nog steeds je auto overhoop schiete
Op zaterdag 20 juli 2002 19:56 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Misschien is de carstat editor wat voor je
Damage multipier op 0.0 BV
quote:Moet je em op een negatief getal zetten
Op zondag 21 juli 2002 17:10 schreef Steve-O het volgende:[..]
Dat is inderdaad wel handig maar die stomme gangs kenne nog steeds je auto overhoop schiete
quote:Nog niet, maar je kan ze wel met z-moddeler maken. Er is nog geen exporter voor z-moddeler waarmee je de auto's in het spel kan zetten maar die zal snel komen en dan kan het wel.
Op maandag 22 juli 2002 23:30 schreef bossie het volgende:
Kan je nou ook compleet nieuwe auto's downloaden zonder dat die in een andere auto zijn plaats komt
Niet dat ik het spel nog niet had, maar Athlon 1800+ TNT2 ultra of GF2MX-200PCI was echt haast niet speelbaar... Maar met m'n splinternieuwe GF4-TI4200 draait ie vloeiend op 1024x768x32
Wat een wereld van een verschil zeg, wat zo'n videokaartje uit kan maken
quote:hoe bevalt die geforce 4 TI 4200, want ik wil ook een geforce 4 kopen alleen ik weet nog niet welke. Ik heb al op de site van nvidia gekeken, maar daar staan alleen wat specs en ik wil het ook is weten van gamers. Ik heb zelf namelijk een voodoo 5 (daar speel ik gta 3 trouwens niet op). Ik speel gta3 op me pa's comp die heeft een ATI Radeon all in wonder. Dat gaat echt heel goed dus...
Op dinsdag 23 juli 2002 00:48 schreef RemCow het volgende:
* RemCow kan hier eindelijk ook meelullen!!Niet dat ik het spel nog niet had, maar Athlon 1800+ TNT2 ultra of GF2MX-200PCI was echt haast niet speelbaar... Maar met m'n splinternieuwe GF4-TI4200 draait ie vloeiend op 1024x768x32
Wat een wereld van een verschil zeg, wat zo'n videokaartje uit kan maken
quote:mja, waarschijnlijk draait het ook wel op een hogere resolutie, maar dat is niet erg fijn op mijn monitor
Op dinsdag 23 juli 2002 16:58 schreef Bass_Boy het volgende:
Huh???
Ik speel gta op een 1700 Athlon met een GF2/400MX kaart en bij mij draait ie zelfs vloeiend met een resolutie van 1024x768x32.... Hmmz, zal t wel weer aan mij liggen ofzo..
Voor de rest is het een prima kaartje deze TI4200, behoorlijke snelheid voor een niet al te gek hoge prijs (+/- 200 euro).
quote:dacht ik ook maar na een weekje ging ik toch weer spelen, maar dan voor de lol met skins en auto's sneller maken en helemaal verranderen.
Op dinsdag 23 juli 2002 19:35 schreef tec het volgende:
Ik heb het onderhand wel een beetje gehad met GTA3, heb er een paar weken veel fun mee gehad maar nu is de lol er toch wel af.
Dat alles zo traag beweegt bedoel ik niet dat het langer licht blijft ofzo!
Heb ik op zeker nodig om me door die missie te sniperen dat je die boot op blaast.. blow up part 1 en 2.. echt te moeilijk zo!
BOOOORING MET 3 4 5 OF 6 O's werkt dus niet... ?
quote:met die missie moet je op het balkon tegenover de boot gaan staan, goed kijken waar alle Colombians staan en ze dan snel afknallen met de sniper rifle.
Op vrijdag 26 juli 2002 16:42 schreef Connection het volgende:
GTA SLOW DOWN TIME CHEATDat alles zo traag beweegt bedoel ik niet dat het langer licht blijft ofzo!
Heb ik op zeker nodig om me door die missie te sniperen dat je die boot op blaast.. blow up part 1 en 2.. echt te moeilijk zo!
BOOOORING MET 3 4 5 OF 6 O's werkt dus niet... ?
En die slow down cheat heb ik niet nodig, het hele spel beweegt zowiezo al traag
quote:je kunt nog beter via de trap helemaal boven op het dak klimmen, heb je nog een veel beter overzicht
Op vrijdag 26 juli 2002 16:43 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
met die missie moet je op het balkon tegenover de boot gaan staan, goed kijken waar alle Colombians staan en ze dan snel afknallen met de sniper rifle.
quote:owja verrek das waar ook, je kon helemaal het dak op daarzo, net die missie weer gehad, ben GTA3 maar weer opnieuw aan et uitspelen, blijft echt een leuk spel
Op vrijdag 26 juli 2002 16:50 schreef Poogie het volgende:[..]
je kunt nog beter via de trap helemaal boven op het dak klimmen, heb je nog een veel beter overzicht
quote:Hmz lukt me echt niet zijn 10 fucking mannetjes! Heeft er iemand een echt goeie tip? Of is het echt makkelijk, raak gefrustreerd, al 10keer niet gelukt en je kan ook niet ff saven vlak voor het moment dat je gaat sniperen ofzo bah
Op vrijdag 26 juli 2002 16:43 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
met die missie moet je op het balkon tegenover de boot gaan staan, goed kijken waar alle Colombians staan en ze dan snel afknallen met de sniper rifle.
En die slow down cheat heb ik niet nodig, het hele spel beweegt zowiezo al traag
quote:Tis echt heel simpel als je op dat dak gaat staan. Dan eerst de 2 mannetjes voor de loopplank neerschieten en dan iedereen van links naar rechts. Met DEL en Page Up kun je inzoomen he, anders kun je niet mikken.
Op vrijdag 26 juli 2002 17:55 schreef Connection het volgende:[..]
Hmz lukt me echt niet zijn 10 fucking mannetjes! Heeft er iemand een echt goeie tip? Of is het echt makkelijk, raak gefrustreerd, al 10keer niet gelukt en je kan ook niet ff saven vlak voor het moment dat je gaat sniperen ofzo bah
quote:Ik sta op het dak. Ik sniper gewoon een keer een keertje mis en dan is die gozer alweer verrot geschoten!
Op vrijdag 26 juli 2002 17:59 schreef Tijn het volgende:[..]
Tis echt heel simpel als je op dat dak gaat staan. Dan eerst de 2 mannetjes voor de loopplank neerschieten en dan iedereen van links naar rechts. Met DEL en Page Up kun je inzoomen he, anders kun je niet mikken.
Is er geen patch voor saven waar je wil? Kan ik het tenminste 1000 keer proberen zonder elke keer weer 5minuten kwijt te zijn ofzo ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Connection op 26-07-2002 18:10]
quote:Let je wel op dat je als eerste de 2 guards bij de loopbrug neerknalt? Daarbij moet je niet missen, die 2 gasten moet zo snel mogelijk dood. Voor de rest van de mannetjes heb je redelijk de tijd als je maar doorschiet.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:06 schreef Connection het volgende:[..]
Ik sta op het dak. Ik sniper gewoon een keer een keertje mis en dan is die gozer alweer verrot geschoten!
quote:Die raak ik wel, daarna begin ik te missen. Dat tweede mannetje rent ook meteen naar de auto ook zo irri.. denk dat ik gewoon een keer moet mazzelen.. probeer het nu nog wel een paar keer
Op vrijdag 26 juli 2002 18:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Let je wel op dat je als eerste de 2 guards bij de loopbrug neerknalt? Daarbij moet je niet missen, die 2 gasten moet zo snel mogelijk dood. Voor de rest van de mannetjes heb je redelijk de tijd als je maar doorschiet.
maar aangezien ik het hele spel al uitheb en de maffia me niet al te leuk meer vinden, lukt deze maar niet, want je moet die mr whoopie in het maffiagebied zoeken en dat ding kan niet al te veel schade incasseren en voordat ik daar uit ben hebben ze die mr whoopie al tot ontploffing gebracht...
nu vraag ik me af of er een manier is om die maffia terug wat vriendelijker te maken tov mij... ?
Iemand nog tips??
quote:ik heb hem gewoon gedaan door die limo's die voro hem staan tegen hem op te duwen, en dan snel over die schans die daar staat te rijden.... dit zou moeten lukken voordat je auto in de fik staat (een cartel cruiser kan best wat schade aan dus)
Op vrijdag 26 juli 2002 21:18 schreef Raven het volgende:
Goed, weer eens wat tijd om te gamen, die misse waarin je Kenji moet omleggen op die garage, how the hell moet je die doen? Met die stomme uzi in een drive by lukt niet, dood rijden ook niet, want tegen de tijd dat ik bij hem ben staat m'n auto al in de fik en uitstappen heeft geen nut want dan herkennen ze je en word je zowieso toch overhoop geschoten.Iemand nog tips??
gewoon recht op die limo voor hem afrijden dus, stukje achteruit, om de limo's heen en over die schans in de hoek
is me gelukt in 2-3 keer geloof ik
quote:Wat ik heb gedaan is eerst van rechts naar links rijden en de buitenste japanners omleggen. Dan van links naar rechts om wat mannetjes die naar je toe rennen over te rijden. En dan op Kenji zelf af en dan wegwezen
Goed, weer eens wat tijd om te gamen, die misse waarin je Kenji moet omleggen op die garage, how the hell moet je die doen? Met die stomme uzi in een drive by lukt niet, dood rijden ook niet, want tegen de tijd dat ik bij hem ben staat m'n auto al in de fik en uitstappen heeft geen nut want dan herkennen ze je en word je zowieso toch overhoop geschoten.Iemand nog tips??
quote:volg (als je niet in een missie zit iig) het paarse icoontje van een huisje..dat is je hide out
Op vrijdag 26 juli 2002 23:59 schreef donald_dick het volgende:
ik schaam me diep dat de hele topic niet door wil lezen...maar ik kzn nog steeds niet savenwie weet de oplossing hiervoor??
daar moet je dan de deur binnenlopen en dan krijg je het save menu
quote:ik bedoel meer dat ie als ik wel gesaved heb en hem weer wil opstarten..dat ie dan vastloopt
Op zaterdag 27 juli 2002 00:01 schreef sweek het volgende:[..]
volg (als je niet in een missie zit iig) het paarse icoontje van een huisje..dat is je hide out
daar moet je dan de deur binnenlopen en dan krijg je het save menu
quote:ik rij hem wel altijd over, je moet goed mikken want als je iets anders raakt staat je auto idd gelijk in de fik
dak oprijden, en tussen die limo's en de rand van het dak door rijden, daar staat Kenji, als Kenji plat is als de sodemieter de garage weer in
quote:ow dan geen idee.....
Op zaterdag 27 juli 2002 00:02 schreef donald_dick het volgende:[..]
ik bedoel meer dat ie als ik wel gesaved heb en hem weer wil opstarten..dat ie dan vastloopt
quote:moet je een patch voor downloaden, ik weet alleen niet meer welke en waar je die kan halen. Maar asl je zoekt op GTA3 en saven, dan vind je het vast wel.
ik bedoel meer dat ie als ik wel gesaved heb en hem weer wil opstarten..dat ie dan vastloopt
quote:Dan moet je 'em in de winkel kopen
quote:hoeft niet zo nodig hoor
Op zaterdag 27 juli 2002 04:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Dan moet je 'em in de winkel kopen
quote:Niet dat ik weet, het is gewoon de bedoeling die Diablos-secondaries te doen voordat je naar het 2e eiland gaat. Dan heb je geen probleem.
Op vrijdag 26 juli 2002 20:28 schreef sweek het volgende:
hmmmmmmz een klein probleempje![]()
ik ben aan het proberen de 2de secondary missie van de telefooncellen in portland (bij de diablo's, red light district) te doen (met een mr whoopie)
maar aangezien ik het hele spel al uitheb en de maffia me niet al te leuk meer vinden, lukt deze maar niet, want je moet die mr whoopie in het maffiagebied zoeken en dat ding kan niet al te veel schade incasseren en voordat ik daar uit ben hebben ze die mr whoopie al tot ontploffing gebracht...
nu vraag ik me af of er een manier is om die maffia terug wat vriendelijker te maken tov mij... ?
De mafia (en die maffe chinezen) blijven gewoon boos op je, nadag je Salvatore neer hebt geknald.
quote:ja maar de eerste sec missie daar was die turismo die ik maar niet haalde dus dacht ik dat het slim zou zijn lang te wachten...niet dus
Op zaterdag 27 juli 2002 04:52 schreef Tijn het volgende:[..]
Niet dat ik weet, het is gewoon de bedoeling die Diablos-secondaries te doen voordat je naar het 2e eiland gaat. Dan heb je geen probleem.
De mafia (en die maffe chinezen) blijven gewoon boos op je, nadag je Salvatore neer hebt geknald.
quote:Misschien ff langs het kleine legerbasisje gaan en daar die legertruck ff meenemen (staat bij al bij het begin van het 2e eiland in mn garage voor het nodige beukwerk), want als je met die kar nog steeds niemand kan wasten dan weet ik het ook niet meer... kheb m trouwens ook ff gebruikt om de missie "two faced tanner" te halen... Met deze truck zijn alle auto's net als speelgoedauto's als je tegen ze aanrijd, i really like that f#ckin' car
quote:Kan echt niet, das juist t kleine nadeeltje vergeleken met GTA2 (daar kon je gewoon weer bij de gang komen als je genoeg andere gangmembers had doodgereden, zodat de respect meter weer op positief kwam, eigenlijk is t ook niet echt een nadeeltje van GTA3 maar gewoon realistischer)
Op vrijdag 26 juli 2002 20:28 schreef sweek het volgende:
psje.
sorry voor de twee posts na elkaar maar ja t moet maar ff...
quote:deze missie moet met de cartel cruiser ...
Op zaterdag 27 juli 2002 12:36 schreef Bass_Boy het volgende:[..]
Misschien ff langs het kleine legerbasisje gaan en daar die legertruck ff meenemen (staat bij al bij het begin van het 2e eiland in mn garage voor het nodige beukwerk), want als je met die kar nog steeds niemand kan wasten dan weet ik het ook niet meer... kheb m trouwens ook ff gebruikt om de missie "two faced tanner" te halen... Met deze truck zijn alle auto's net als speelgoedauto's als je tegen ze aanrijd, i really like that f#ckin' car
quote:Xcuse moi!!! kheb m nog niet gehad... wist ik veel dat je daar perse een cartel cruiser voor nodig hebt...
Op zaterdag 27 juli 2002 15:39 schreef sweek het volgende:[..]
deze missie moet met de cartel cruiser ...
En kent iemand misschien een aantal geheime oprachtgevers zoals die telefoonmissies van Martin Chonks ???
quote:1. dunno...
Op zondag 28 juli 2002 21:20 schreef bossie het volgende:
1. Die missie van El Burro met dat oppikken van kranten lukt echt niet.
Halverwege raak ik het spoor kwijt, ergens bij de brug naar Staunton Island.
Iemand die de weg verder weet2. En kent iemand misschien een aantal geheime oprachtgevers zoals die telefoonmissies van Martin Chonks ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |