abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98652922
Ik heb een paar hele mooie kamers gevonden qua prijs/grootte verhouding maar je bent verplicht lid te worden van bovengenoemde studentenvereniging. Iemand ervaring met deze vereniging?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:47:08 #2
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_98653029
Een vriendin van me was er lid van en ze was regelmatig bezopen en had er een gozert die haar deed. Dus het zal wel OK zijn.

Oh ja, haar studie verloskunde werd één grote faal.
Wie dit leest is gek
pi_98657227
SSR is wel tof had ik het idee, beetje middenveld op het spectrum van alternatievelingen naar corpsballen geloof ik.
pi_98659426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef Kaas- het volgende:
SSR is wel tof had ik het idee, beetje middenveld op het spectrum van alternatievelingen naar corpsballen geloof ik.
Klopt, al neigt het iets meer naar corpsballen imo. Ik heb zelf bij SSR-R gezeten en ben na een tijdje gestopt omdat ik vond dat er iets te veel sociale verplichtingen bij kwamen kijken. Als ik een keer met andere vrienden iets ging doen op een 'baravond' (2x in de week) kreeg ik meteen 10 telefoontjes over hoe belangrijk het wel niet was dat ik aanwezig was op de soos. Anderzijds is SSR één van de gezelligste verenigingen met hele open mensen die ook respect hebben voor mensen die meer alternatief zijn.

Ik zou me een vereniging overigens niet op deze wijze op laten dringen. Doe mee aan de EUREKA-week en kijk welke vereniging het beste bij je past, misschien vind je een andere vereniging bijvoorbeeld wel veel leuker. :)
pi_98686451
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Finitio het volgende:

[..]

Klopt, al neigt het iets meer naar corpsballen imo. Ik heb zelf bij SSR-R gezeten en ben na een tijdje gestopt omdat ik vond dat er iets te veel sociale verplichtingen bij kwamen kijken. Als ik een keer met andere vrienden iets ging doen op een 'baravond' (2x in de week) kreeg ik meteen 10 telefoontjes over hoe belangrijk het wel niet was dat ik aanwezig was op de soos. Anderzijds is SSR één van de gezelligste verenigingen met hele open mensen die ook respect hebben voor mensen die meer alternatief zijn.

Ik zou me een vereniging overigens niet op deze wijze op laten dringen. Doe mee aan de EUREKA-week en kijk welke vereniging het beste bij je past, misschien vind je een andere vereniging bijvoorbeeld wel veel leuker. :)
Wat moest je voor ontgroening doen?
pi_98687929
Naar wat ik hoor is SSR-R helemaal niet zo alternatief, RSG komt daar het meest in de buurt van de grote verenigingen maar ook daar valt het erg mee. Rotterdam heeft simpelweg niet zo veel ''alternatieve' studies dus ook geen echte alternatieve studentenvereniging.
Beneath the gold, bitter steel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')