abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99225665
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef wc-eend het volgende:
Bah.. kudt avond, geen enkele klasse wil lukken...
Hier ging het best aardig tegen de Saigns premium gasten :')

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99228578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:39 schreef BonsaiWortel het volgende:

[..]

Ja, met de backburner (overpowered) kun je zó goed ambushen.
Ik vind de backburner niet overpowered hoor :) de angle waarmee je crits krijgt is best klein, een stuk kleiner als de angle waarmee je als spy kunt backstabben.

Mijn favo loadout met de Pyro is nog altijd Degreaser, Shotgun en Axtinguisher.
Die snellere wapenswitch is echt onmisbaar voor mij, en die min op burn damage is ook alleen maar op de afterburn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Hier ging het best aardig tegen de Saigns premium gasten :')

[ afbeelding ]

Blijft leuk om te zien hoe anders andere mensen spelen.
Doe eens niet.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:24:08 #228
258885 Solique
I Kill You !
pi_99228981
Spy ging vanavond wel aardig, jammer dat in de laatste server iedereen pyro nam en lukraak rond gingen flamen. Verder met pyro gespeeld vanwege nieuwe items.
Heb tevens de Sharpened Volcano Fragment gecraft. *)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_99239162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik vind de backburner niet overpowered hoor :) de angle waarmee je crits krijgt is best klein, een stuk kleiner als de angle waarmee je als spy kunt backstabben.

Mijn favo loadout met de Pyro is nog altijd Degreaser, Shotgun en Axtinguisher.
Die snellere wapenswitch is echt onmisbaar voor mij, en die min op burn damage is ook alleen maar op de afterburn.
Ik vind de Flare Gun erg handig als secondary, dan kan je tenminste ook wat schade doen van afstand.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99239211
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:43:39 #231
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99241035
quote:
:D haha mooie run!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_99242817
quote:
Nice.
Jammer dat ze die bug eruit hebben gehaald waar je gewoon weapon kon switchen tussen half zaitochi en je andere wapens vóórdat je ook maar een kill had gemaakt xD

Gisteren ns een nieuwe tactic geprobeerd met demoman in 1vs1 of 1vs2, tijdens het dodgen tegen een of andere vijand binnen de 10 meter een sticky op de grond schieten en dan zo lopen dat de vijandige speler wel op jouw sticky moet lopen. En dan natuurlijk detonaten.

Voordelen:
-de vijandige speler kijkt naar jou, niet naar de grond waar de sticky ligt
-de vijandige speler verwacht dat je gewoon granaten schiet met je nade launcher, wat je dus niet doet omdat je de sticky launcher gebruikt en zal als een gek gaan dodgen, op jouw sticky bomb dus
-8 stickies. Ideaal om mee weg te komen al wil je terugtrekken
-werkt op elke scout die toch te snel beweegt om goed dingen op de grond te kunnen zien zó dichtbij
pi_99243647
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind de Flare Gun erg handig als secondary, dan kan je tenminste ook wat schade doen van afstand.
Mwoa, op afstand is ie eigenlijk te traag en teveel drop, gebruik liever shotgun tegen scouts die net buiten je bereik van je vlammenwerper rennen.
pi_99246619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef BonsaiWortel het volgende:

[..]

Mwoa, op afstand is ie eigenlijk te traag en teveel drop, gebruik liever shotgun tegen scouts die net buiten je bereik van je vlammenwerper rennen.
Mwaaaaahhh , soms is het wel geinig , ik gebruik de shotgun vrijwel nooit
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:43:34 #235
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_99248414
Ik word zo enorm chagrijnig van snipers. Als er een paar zijn - prima, maar er zaten 7 snipers in het andere team.
Enige optie om langer dan een minuut te overleven was campen in een huisje en voorbijgangers beschieten.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_99251178
Ook maar eens met de Replay functie gespeeld.. de volgende keer maar eens wanneer ik niet met een trackpad speel :') :@

pi_99255997
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik word zo enorm chagrijnig van snipers. Als er een paar zijn - prima, maar er zaten 7 snipers in het andere team.
Enige optie om langer dan een minuut te overleven was campen in een huisje en voorbijgangers beschieten.
Spy/Scout/Demoman met chargin Targe hielp ook niet?
pi_99259236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef BonsaiWortel het volgende:

[..]

Ach elk wapen heeft zo zijn voor en zijn nadelen en voor de situatie die je hier schetst is een shotgun idd beter. Ik vind ondanks de drop en de traagheid de flare gun echt zoveel beter dan een shotgun, omdat je dan ook op long range nog bijv snipers kan neerschieten.

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99272965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Ach elk wapen heeft zo zijn voor en zijn nadelen en voor de situatie die je hier schetst is een shotgun idd beter. Ik vind ondanks de drop en de traagheid de flare gun echt zoveel beter dan een shotgun, omdat je dan ook op long range nog bijv snipers kan neerschieten.

Maar een sniper gebruikt dan toch meteen Jarate opzichzelf? Nou ja, lang niet allemaal ;)
pi_99273428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef BonsaiWortel het volgende:

[..]

Maar een sniper gebruikt dan toch meteen Jarate opzichzelf? Nou ja, lang niet allemaal ;)
Veel snipers gebruiken de Razorback of die Shield :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99297095
Volle ronde Sniper :)

zondag 10 juli 2011 @ 22:06:03 #242
258885 Solique
I Kill You !
pi_99297209
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef wc-eend het volgende:
Volle ronde Sniper :)

[ afbeelding ]
Netjes
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_99339137
Zijn er hier niet meer mensen die gameplay capturen? 'k Vind die van tain bijv. wel leuk om te zien :)

Nog wat spy-gepruts van mezelf:

pi_99339651
Ik heb deze:

Kheb ook een niet interessant Pyro stukje, maar die had ik op een vrij lege server gemaakt net toen die replay update uitkwam om te kijken hoe het werkt.

Filmpjes van mij zijn sowieso misschien minder interessant omdat ik een fpsconfig gebruik, en het spel er niet zo strak uitziet als bij anderen :)
Doe eens niet.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:17:59 #245
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99384765
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:51:43 #246
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99386883
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk, al die e-penis screens hier! ^O^
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_99389910
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:N
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 13 juli 2011 @ 01:27:13 #248
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_99398124
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik dacht, ik moet even compenseren/overtreffen, als Tain het ook de hele tijd doet :P
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_99398498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb deze:

Kheb ook een niet interessant Pyro stukje, maar die had ik op een vrij lege server gemaakt net toen die replay update uitkwam om te kijken hoe het werkt.

Filmpjes van mij zijn sowieso misschien minder interessant omdat ik een fpsconfig gebruik, en het spel er niet zo strak uitziet als bij anderen :)
Je skills compenseren dat weer.
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:00:40 #250
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_99418142
Zucht. Ik heb een replay gemaakt maar kan het niet omzetten naar een movie. Krijg steeds een soort "memory could not be read" fout. Denk dat het aan m'n videokaart geheugen ligt.

Maar ik heb een hele oude computer dus ik denk niet dat ik het kan oplossen. Of eerder geen zin in. :P
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')