jwzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Als je die tanga eenmaal gekrikt hebt is ze van jou swa
Gewoon ff keertje lekker koken voor der en alles vloeient op tafel gooien terwijl jullie beiden niet 100% nuchter meer zijn lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef overit007 het volgende:
veel reactie, dat is positief ...
nu, als ik dan afstand neem, dan is het ook niet goed ... dan krijg ik vragen wat er scheelt, of we ruzie hebben (na wat kortere reacties) ...
Dat is vanwege het dilemma dat het ook wel leuk kan zijn, iemand die jou wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
maar dat er beter wat afstand kan komen, en zich er dan niet aan te houden omdat ze toch stiekem verliefd is klinkt mij niet al te raar in de oren hoor Lien?
Als hij haar gekrikt heeft wat moet hij dan nog met haar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Als je die tanga eenmaal gekrikt hebt is ze van jou swa
Ik denk dat je niks moet verwachten, ik denk dat ze het gewoon leuk vind om met je om te gaan, maar dat er geen sprake is van verliefdheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef overit007 het volgende:
.....
Onlangs ben ik daar dan maar eens rechtstreeks over begonnen, maar zij zegt dat er geen verliefdheid in het spel is, ... (wel super tof, super grappig, en een goede vriend) ... Toch blijft ze me berichtjes, mailtjes sturen ... en complimentjes toedelen, zeker als er anderen bij zijn ... Nu wil ze weer wat afstand ...zogezegd voor mij .. maar toch blijft ze contact houden ... ?
Wat moet ik doen ? Verwachten ? Ideetjes ?
Groeten,
M
Volgens mij snap jij het leven gewoon niet, uberhaupt ooit alcohol op eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Dr.Cooper het volgende:
Alle reacties hierboven m.b.t. de wijn:....
Al wordt ze er geiler van. De volgende ochtend wordt ze toch weer nuchter wakker. Wil je haar soms continue in een staat van beschonkenheid laten verkeren? Ze wil kennelijk gewoon vrienden blijven. Je zegt het zelf al dat de vonk niet overslaat. Dan kun je inderdaad proberen haar na het genot van een wijntje alsnog te 'verleiden' in de hoop dat haar grens enorm is verlaagd (persoonlijk lijkt dit mij richting aanranding gaan, maar misschien verschillen de meningen) of je kunt gewoon vrienden blijven.
Onwetende.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Dr.Cooper het volgende:
Al wordt ze er geiler van. De volgende ochtend wordt ze toch weer nuchter wakker. Wil je haar soms continue in een staat van beschonkenheid laten verkeren? Ze wil kennelijk gewoon vrienden blijven. Je zegt het zelf al dat de vonk niet overslaat. Dan kun je inderdaad proberen haar na het genot van een wijntje alsnog te 'verleiden' in de hoop dat haar grens enorm is verlaagd (persoonlijk lijkt dit mij richting aanranding gaan, maar misschien verschillen de meningen) of je kunt gewoon vrienden blijven.
Bij mij willen ze 's morgens altijd nog een keerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Dr.Cooper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |