nou dan zou ik wel ergens in de 1000 zittenquote:
Ze zouden een plekje voor je in de bijbel moeten makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nou dan zou ik wel ergens in de 1000 zitten![]()
!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF onder de twintig was.
Nou ja, dat is voor veel vrouwen een compliment natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zouden een plekje voor je in de bijbel moeten maken
Eigenlijk ook al best oudquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:54 schreef LieLie het volgende:
Zijn jullie er al uit? Ik ben de jongste dus
22 jaar en 4 maanden oud.
Dat is voor jou iedereen boven de 14.quote:
Goed! het ritje heen en terug waren echter onze hoogtepunten. Maarja, overtref maar eens een Jag, met je party.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voor jou iedereen boven de 14.
Adam vond het na 930 jaar het ook wel welletjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zouden een plekje voor je in de bijbel moeten maken
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
In koor: 'Doe eens posten LieLie!'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef LieLie het volgende:
Er is gewoon een leuke foto van mij gemaakt bij het vrijgezellenfeest twee week terug, nee maar!
Zien!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef LieLie het volgende:
Er is gewoon een leuke foto van mij gemaakt bij het vrijgezellenfeest twee week terug, nee maar!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In koor: 'Doe eens posten LieLie!'
Zijn er al nieuwe hints verstrekt in het raadsel, steer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee nee, weekje wachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zijn er al nieuwe hints verstrekt in het raadsel, steer?
Ja, maar da's met fotograaf en gedoe en alles. Dit was zo spontaan tijdens de bbqquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zien!
En ik zag vandaag anders ook 2 leuke foto's van je.. :p
Blabla... schiet nou maar op met die fotoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar da's met fotograaf en gedoe en alles. Dit was zo spontaan tijdens de bbq
Het lijkt Dallas wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, weekje wachtenIn juli weer verder
Het stomme is, we hebben 6 jaar op die climax moeten wachten, maar ik zou niet meer weten wie het nu gedaan heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt Dallas wel.Dat je maar niet wist wie JR had vermoord.
Koop een boot man! Of een kudde schapen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blabla... schiet nou maar op met die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Koop een boot man! Of een kudde schapen!
Hier!Foto niet te zien in zkhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stereotomy iPhone naar buiten sleept
Confidence through competence
Was het niet Ray? Of toch gewoon drunken Sue Ellen? - maar dat dachten we allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het stomme is, we hebben 6 jaar op die climax moeten wachten, maar ik zou niet meer weten wie het nu gedaan heeft
Had hij een bril?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was het niet Ray? Of toch gewoon drunken Sue Ellen? - maar dat dachten we allemaal.
Ik zat er net over na te denken inderdaad, dat ik het niet zeker meer weet.
[..]
Hier!Inderdaad een hartstikke leuke foto. Je staat er leuk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
[..]
Hier!o haiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zie je er volwassen uit, Lie
Confidence through competence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |