JA klopt maar je heb toch kleur series!...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Donkerblond?
Ik snap niet echt wat je met het topic wil, je kunt toch zelf ook de kleur zien?
Die kleur ga je natuurlijk nooit zelf zo krijgen, want ze heeft het bovenop lichter dan aan de onderkant...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:30 schreef bolni het volgende:
[..]
JA klopt maar je heb toch kleur series!...
dus bijv 7.3 of 5.6
Ik zie die onderkant niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kleur ga je natuurlijk nooit zelf zo krijgen, want ze heeft het bovenop lichter dan aan de onderkant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA dat begrijp ik ook! alleen daarom vraag ik ongeveerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kleur ga je natuurlijk nooit zelf zo krijgen, want ze heeft het bovenop lichter dan aan de onderkant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maakt voor de vraag niet uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:12 schreef deadly_kiss het volgende:
Met een kleurnummer schiet je niks op. Tenzij jij momenteel kleurloos haar hebtelke kleur pakt anders uit, ligt eraan wat voor kleur je nu hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |