quote:Op maandag 27 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3Nu nog even afwachten wat voor een beest de M5 gaat worden
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.quote:
Die 4 uitlaten, fap fap fap. Is er al wat bekend over de specs van de motor? En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral. Nog even hard doorstuderen en goede baan vinden, kan ik er zelf ook 1 kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant nu wel mooier. De neus vind ik echt fckn lelijk bij de nieuwe modelen 5/7 serie.
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ziet er goed uit man! Doe je ook nog een aparte kantoor/game hoek of vind je het wel prima om in je woonkamer te werken en gamen?
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.
[..]
En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral.
Die hele nieuwe generatie is mooi, maar de M3 staat ook bij mij boven aan op het lijstje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.
Die M3, perfectie.
En die achterkant.
Mannen die geen ballen hebbenquote:
Ouwe snoepert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamer
Net even met die kleine man aan het Ijsselmeer gelegen op een strandje samen met allemaal moedertjes![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Alsmede:
[ afbeelding ]
1959 Cadillac Deville, wat ben je dan een baas
M3 voor paupers noemen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Een M1![]()
[ afbeelding ]
Of een oude 8-serie![]()
[ afbeelding ]
boooo!! Hondaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.
Verder:
[ afbeelding ]
Die Shelby is zo fckn geil.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
Stingray is echt gay, bij mij in de wijk rijden er al 3 rond.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.
Echt een heel sicke bak dat!quote:
Ik heb vorig jaar dezequote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn waggie boysz
nice ik moet nog 3 maanden wachten dan kan ik een nieuwe motor halen. Eindelijk weer een suzuki rijden!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deze
[ afbeelding ]
ingeruild voor deze
[ afbeelding ]
Nog steeds naar volle tevredenheid en Nijntje FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |