Ik ook niet en nu is het al opstaanquote:
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren naar het nieuwe huis wezen gluren.
Vloer ligt erin!
[ afbeelding ]
Op de 1e etage ook!
[ afbeelding ]
Op zolder ook, tevens zit de vliering er al in!
[ afbeelding ]
Nieuwbouwquote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?
End hoor op je scooter...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice Doopstah, wat is het adres? Dan kom ik met mn sabhi's binnenkort langs.
Jup, 3 slaapkamers&badkamer op de 1e en bigass zolder+aparte vliering.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Netjes Doopie
Waar komen de tussenmuren? Ik neem aan dat het niet zo open blijft?
Keuken + woonkamer beneden en 2/3 slaapkamers + badkamer op 1e verdiep?
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Netjes Doop. En tering wat heet, morgen ook nog hooien
Maar er is iig dit!
Die regen zou 's middags of 's avonds zijn, dus we zullen zien...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.
Ziet er nice uit doop
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaalquote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatiequote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatie
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |