Ik ook niet en nu is het al opstaanquote:
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren naar het nieuwe huis wezen gluren.
Vloer ligt erin!
[ afbeelding ]
Op de 1e etage ook!
[ afbeelding ]
Op zolder ook, tevens zit de vliering er al in!
[ afbeelding ]
Nieuwbouwquote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?
End hoor op je scooter...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice Doopstah, wat is het adres? Dan kom ik met mn sabhi's binnenkort langs.
Jup, 3 slaapkamers&badkamer op de 1e en bigass zolder+aparte vliering.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Netjes Doopie
Waar komen de tussenmuren? Ik neem aan dat het niet zo open blijft?
Keuken + woonkamer beneden en 2/3 slaapkamers + badkamer op 1e verdiep?
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Netjes Doop. En tering wat heet, morgen ook nog hooien
Maar er is iig dit!
Die regen zou 's middags of 's avonds zijn, dus we zullen zien...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.
Ziet er nice uit doop
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaalquote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatiequote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatie
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaal
jullie blanda's zijn niks gewendquote:Op maandag 27 juni 2011 12:02 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.
[..]
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.
Of er moet een zwembad zijn binnen een straal van 10 meter.
Gewoon hard gaan als een baas.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ikquote:
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon hard gaan als een baas.
Neem een 6-pack mee als cadeau.
Succesquote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stuur ze een leuke voice message, dat is al je beste kant.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ik
[..]
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillen
De nieuwe 1Mquote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe top gear kijken straks! eindelijk weer!
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.quote:
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.
En dat is gewoon kaal toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
Kijk nu op de bmw site, hier kost hij 80k euro voor instap model![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3Nu nog even afwachten wat voor een beest de M5 gaat worden
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.quote:
Die 4 uitlaten, fap fap fap. Is er al wat bekend over de specs van de motor? En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral. Nog even hard doorstuderen en goede baan vinden, kan ik er zelf ook 1 kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant nu wel mooier. De neus vind ik echt fckn lelijk bij de nieuwe modelen 5/7 serie.
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ziet er goed uit man! Doe je ook nog een aparte kantoor/game hoek of vind je het wel prima om in je woonkamer te werken en gamen?
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.
[..]
En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral.
Die hele nieuwe generatie is mooi, maar de M3 staat ook bij mij boven aan op het lijstje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.
Die M3, perfectie.
En die achterkant.
Mannen die geen ballen hebbenquote:
Ouwe snoepert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamer
Net even met die kleine man aan het Ijsselmeer gelegen op een strandje samen met allemaal moedertjes![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Alsmede:
[ afbeelding ]
1959 Cadillac Deville, wat ben je dan een baas
M3 voor paupers noemen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Een M1![]()
[ afbeelding ]
Of een oude 8-serie![]()
[ afbeelding ]
boooo!! Hondaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.
Verder:
[ afbeelding ]
Die Shelby is zo fckn geil.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
Stingray is echt gay, bij mij in de wijk rijden er al 3 rond.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.
Echt een heel sicke bak dat!quote:
Ik heb vorig jaar dezequote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn waggie boysz
nice ik moet nog 3 maanden wachten dan kan ik een nieuwe motor halen. Eindelijk weer een suzuki rijden!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deze
[ afbeelding ]
ingeruild voor deze
[ afbeelding ]
Nog steeds naar volle tevredenheid en Nijntje FTW!
Feli!quote:
Wordt ook godverdomme wel eens tijdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yay kan je aan het einde van de maand weer mee een biertje drinken
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:32 schreef Michhas het volgende:
Oké, gelijk die baan weer afgezegd omdat ik hier in Arnhem bij iets chillers aan de slag kan
Ik heb de hele vloer bevuild!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond [ afbeelding ]
ik zou vooraan staan als dat mochtquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen ze die cultuurdemonstranten in Den Haag niet gewoon neerknuppelen? Wat een achterlijk volk.
Demonstreren is leuk. Lekker rellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen ze die cultuurdemonstranten in Den Haag niet gewoon neerknuppelen? Wat een achterlijk volk.
Ultieme zomervoerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef de laatste tijd op deze bad boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |