Ouwe snoepert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamer
Net even met die kleine man aan het Ijsselmeer gelegen op een strandje samen met allemaal moedertjes![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Alsmede:
[ afbeelding ]
1959 Cadillac Deville, wat ben je dan een baas
M3 voor paupers noemen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Een M1![]()
[ afbeelding ]
Of een oude 8-serie![]()
[ afbeelding ]
boooo!! Hondaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.
Verder:
[ afbeelding ]
Die Shelby is zo fckn geil.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
Stingray is echt gay, bij mij in de wijk rijden er al 3 rond.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.
Echt een heel sicke bak dat!quote:
Ik heb vorig jaar dezequote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn waggie boysz
nice ik moet nog 3 maanden wachten dan kan ik een nieuwe motor halen. Eindelijk weer een suzuki rijden!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deze
[ afbeelding ]
ingeruild voor deze
[ afbeelding ]
Nog steeds naar volle tevredenheid en Nijntje FTW!
Feli!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |