jullie blanda's zijn niks gewendquote:Op maandag 27 juni 2011 12:02 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.
[..]
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.
Of er moet een zwembad zijn binnen een straal van 10 meter.
Gewoon hard gaan als een baas.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatie
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ikquote:
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon hard gaan als een baas.
Neem een 6-pack mee als cadeau.
Succesquote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatie
Stuur ze een leuke voice message, dat is al je beste kant.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ik
[..]
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillen
De nieuwe 1Mquote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe top gear kijken straks! eindelijk weer!
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.quote:
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.
En dat is gewoon kaal toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
Kijk nu op de bmw site, hier kost hij 80k euro voor instap model![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3Nu nog even afwachten wat voor een beest de M5 gaat worden
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.quote:
Die 4 uitlaten, fap fap fap. Is er al wat bekend over de specs van de motor? En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral. Nog even hard doorstuderen en goede baan vinden, kan ik er zelf ook 1 kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant nu wel mooier. De neus vind ik echt fckn lelijk bij de nieuwe modelen 5/7 serie.
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ziet er goed uit man! Doe je ook nog een aparte kantoor/game hoek of vind je het wel prima om in je woonkamer te werken en gamen?
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.
[..]
En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral.
Die hele nieuwe generatie is mooi, maar de M3 staat ook bij mij boven aan op het lijstje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.
Die M3, perfectie.
En die achterkant.
Mannen die geen ballen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |