Ik heb dit gevoel een week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef P8 het volgende:
Nogmaals de vraag wat je hier wilt bereiken?
Hoe lang voel je je al zo? Wat waren de gebeurtenissen die ten grondslag liggen aan dit gevoel? Hoe zou je je liever willen voelen en wat heb je daarvoor nodig?
Je bent verdomme 24. Stel je niet zo aan. Het is erg vervelend voor je dat je je zo voelt, maar ga alsjeblieft niet lopen janken omdat je je al een week kut voelt.quote:
Je voegt niks toe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef HSG het volgende:
En in plaats van werk te gaan zoeken ga je een kuttopic openen.
TS:
[ afbeelding ]
Ik merk het, ik ben depressief als een roller coaster, ik ga omhoog en dan heb ik weer een dip... heel raar, nooit het gevoel gehadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je voegt niks toe.
OT: Het leven kent ups en downs, probeer altijd actief bezig te zijn en dan komt het vaak weer goed
Die mood switches verschillen gewoon van persoon tot persoon. Toch raad ik je aan, net zoals de rest, om toch een poging te doen tot werk zoeken oid, dan raak je weer een stuk actiever, sociaal bezigzijn is immers meestal iets plezierigsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik merk het, ik ben depressief als een roller coaster, ik ga omhoog en dan heb ik weer een dip... heel raar, nooit het gevoel gehad
Voel me net een wijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |