abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98633543
Ik ben gestopt met mijn opleiding na 2 jaar ;(
Heb geen school meer of werk, ik voel mij nutteloos.

Ben 24 jaar, maar het voelt nu al alsof ik in een midlife-crisis zit.
Heb nergens zin meer in, libido is diep gezakt.
Het voelt alsof ik mijn ouders heb teleurgesteld

Ik weet niet hoe lang dit nog duurt, maar heb geen energie meer om iets te doen.
Om iets te ondernemen.
Ga ik dan toch uit, blijf ik stil, want er knaagt steeds iets aan mij, terwijl ik weet dat ik potentie heb.

Ik weet het niet meer, wanneer gaat dit gevoel over ;(
pi_98633594
Raap jezelf bij elkaar en zoek een baan.
pi_98633665
Nogmaals de vraag wat je hier wilt bereiken?

Hoe lang voel je je al zo? Wat waren de gebeurtenissen die ten grondslag liggen aan dit gevoel? Hoe zou je je liever willen voelen en wat heb je daarvoor nodig?
Extremistisch gematigd.
pi_98633801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef P8 het volgende:
Nogmaals de vraag wat je hier wilt bereiken?

Hoe lang voel je je al zo? Wat waren de gebeurtenissen die ten grondslag liggen aan dit gevoel? Hoe zou je je liever willen voelen en wat heb je daarvoor nodig?
Ik heb dit gevoel een week.
Ik zou graag afleiding willen, een fulltime job voor de zomer. Als ik ben begonnen met mijn nieuwe master in september zal het gevoel wel afnemen van wanhoop, teleurstelling en zelfmedelijden.
pi_98633857
Na een week zou ik me geen zorgen maken.
Probeer wel een actief leven te houden zodat je niet echt depressief wordt.
pi_98633973
Houd de teugels in handen, niemand anders doet dat voor je.
HÆLP.
pi_98633987
En in plaats van werk te gaan zoeken ga je een kuttopic openen.

TS:
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_98634013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Ik heb dit gevoel een week.
Je bent verdomme 24. Stel je niet zo aan. Het is erg vervelend voor je dat je je zo voelt, maar ga alsjeblieft niet lopen janken omdat je je al een week kut voelt.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:10:33 #9
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_98634949
Ga slapen. Morgen weer fris op, ga je er weer keihard tegenaan.
How does it feel? To treat me like you do.
pi_98635909
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef HSG het volgende:
En in plaats van werk te gaan zoeken ga je een kuttopic openen.

TS:
[ afbeelding ]
Je voegt niks toe. :{w

OT: Het leven kent ups en downs, probeer altijd actief bezig te zijn en dan komt het vaak weer goed ^O^
pi_98636201
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Je voegt niks toe. :{w

OT: Het leven kent ups en downs, probeer altijd actief bezig te zijn en dan komt het vaak weer goed ^O^
Ik merk het, ik ben depressief als een roller coaster, ik ga omhoog en dan heb ik weer een dip... heel raar, nooit het gevoel gehad :{
Voel me net een wijf.
pi_98636252
Je hebt iets nodig wat je kan doen, waar JIJ trots op bent.. good luck met het vinden daarvan though..
tips: sport, vrienden, vriendin, werk, opleiding

eigenlijk iets ondernemen dus, succes man
Rustig aan.
pi_98636344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef TippieTop het volgende:

[..]

Ik merk het, ik ben depressief als een roller coaster, ik ga omhoog en dan heb ik weer een dip... heel raar, nooit het gevoel gehad :{
Voel me net een wijf.
Die mood switches verschillen gewoon van persoon tot persoon. Toch raad ik je aan, net zoals de rest, om toch een poging te doen tot werk zoeken oid, dan raak je weer een stuk actiever, sociaal bezigzijn is immers meestal iets plezierigs ;). Maar helaas kunnen wij jou daarbij niet helpen, je hebt het zelf in handen... zet een wekker ver genoeg van je vandaan zodat je moet opstaan om hem uit te zetten en leg een natte handdoek op de grond als dat er voor nodig is. ^O^
pi_98636379
Ben je misschien een bepaalde prikkel kwijtgeraakt? Ik weet van mezelf dat ik echt verslaafd ben aan muziek... toen ik een periode zonder muziek doorbracht werd ik ook langzaam aan depressief (weet het niet 100% zeker hoor, maar nog steeds haal ik er wél troost uit dus het is sowieso niet slecht)
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')