SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Je Lisa, Amy en Shelley (volgens mij was 't Lisa) UI heeft het niet zo lang uitgehouden hè?quote:
Neuh, was niet zo herkenbaar met die UIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je Lisa, Amy en Shelley (volgens mij was 't Lisa) UI heeft het niet zo lang uitgehouden hè?
Ik moet zeggen dat ik ook een paar keer brutelijk over je heen gescrolld heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, was niet zo herkenbaar met die UI
Daarom, mijn Monopoly-man / meatspin UI is een stuk herkenbaarderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook een paar keer brutelijk over je heen gescrolld heb.
Zo lang de zorgtoeslag nog bestaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Een collega zei me vandaag dat ze niet goed snapte dat ik een baan wilde waarmee ik meer ging verdienen. Want hoe meer je verdient, hoe minder toeslagen je krijgt vanuit de overheid. Zij blijft dan ook voor eeuwig dit salaris houden, anders moet ze de zorgtoeslag inleveren.
Het is nogal een luxe inderdaad. Je leven daar op inrichten zou niet mijn keuze zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang de zorgtoeslag nog bestaat.
Hoe dom is zij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Een collega zei me vandaag dat ze niet goed snapte dat ik een baan wilde waarmee ik meer ging verdienen. Want hoe meer je verdient, hoe minder toeslagen je krijgt vanuit de overheid. Zij blijft dan ook voor eeuwig dit salaris houden, anders moet ze de zorgtoeslag inleveren.
Dat had ik er nog nooit ingezien trouwens. Maar nu kijk ik dat soort dingen nou eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom, mijn Monopoly-man / meatspin UI is een stuk herkenbaarder
Houden zo, verziek je mind niet door dit soort dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik er nog nooit ingezien trouwens. Maar nu kijk ik dat soort dingen nou eigenlijk ook nooit.
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleverenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is nogal een luxe inderdaad. Je leven daar op inrichten zou niet mijn keuze zijn.
Ach je moet het zo zien, als je meer verdient heb je die toeslag ook niet nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleveren
Inderdaad... Maar dacht, misschien kan ze het overtreffenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe dom ze is bewijst mijn verhaal wel, niet?
Ik vind het prima dat het bestaat, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleveren
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekeningquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien, als je meer verdient heb je die toeslag ook niet nodig
Verstandig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekening
Nu ik dit zo teruglees slaat het helemaal nergens opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |