Hier nog nooit een loslopende kat gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Scuidward het volgende:
Stiekem toch een kat? Kan me geen ander dier voorstellen met wit haar die in de bebouwde kom opereert.
Marterachtigen bedoel je? Ja die lopen hier wel wild. Toen je begon over ''nertsachtigen'' ging er bij mij ook een lichtje branden dat er hier in de buurt een nertserij zit. Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk dat een nerts daar is ontsnapt en nou hier op rooftocht is. Dan lijkt het me tóch eerder een steenmarter of iets dergelijks. (meer voor de hand liggend) Hoewel steenmarters meer bekend staan om het roven van iets grotere nesten. (kippen)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik weet niet of er iets van een nertsachtigen daar wild rondlopen?
Dik wit haar.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Tuurlijk wel. Bijvoorbeeld een Ekster.
Kun je niet lezen, of zit je te ouwehoeren(zoja, opdonderen hier)quote:
Schijnbaar heb jij geen weet van vogels. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
[..]
Kun je niet lezen, of zit je te ouwehoeren(zoja, opdonderen hier)
Teringquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij geen weet van vogels. Geeft niet hoor.
http://www.vogelbeschermi(...)ailpagina/q/vogel/40
Mijn excuses voor die opmerking, ik denk dat ik te onwetend over dit onderwerp ben om te weten dat haren ook afkomstig kunnen zijn van veren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij geen weet van vogels. Geeft niet hoor.
http://www.vogelbeschermi(...)ailpagina/q/vogel/40
dit dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef zwelgje76 het volgende:
Vogels gebruiken vaak haren om hun nest mee te bekleden, de haren die jij in het nest hebt gevonden hoeven dus zeker niet van de rover te zijn. Eksters eten, zoals hierboven al gezegd, vaak nestjes leeg. Wij hadden een nest met 3 jonge merels op het balkon, een paar eksters kwamen langs en het nest was leeg. Vrij treurig gezicht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |