Omdat ik veelal via youtube luisterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom heb je niet veel muziek op je computer staan dan?
O, zonde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik veelal via youtube luister
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik sta naast de intercity naar Zwollywood!
Ik heb de laatste maand er al 4 accounts van 20 uur doorgejaagd + eigen muziek geluisterd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga eens Spotify gebruiken![]()
Jammer van de kutreclames steeds.
Joah redelijk ben niet echt fit vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
Het is echt achterlijk irritant dat jullie van geslacht zijn gewisseld, want ik denk steeds dat Ezell of emzor of Klinker of Heroin iets plaatst.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
Het is echt achterlijk irritant dat jullie van geslacht zijn gewisseld, want ik denk steeds dat Ezell of emzor of Klinker of Heroin iets plaatst.
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit in die naar Eindhoven, morgen werken! Maar volgende week kan ik wel langskomen.
Onderwerpt ze zich aan jou?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik help mijn (Turkse) buurmeisje om Word op haar pc te zetten, ben ik nu goed bezig?
Ik heb de laatste tijd ook erg veel op FOK! gezeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weer.
Ik ben net terug van werk, eindelijk. Deze week zag er echt zo uit: slapen - werken - FOK!ken
Onder een van haar kloontjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Klinker kan niet iets plaatsen, omdat ban. Dus verworpen.
Brave jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik help mijn (Turkse) buurmeisje om Word op haar pc te zetten, ben ik nu goed bezig?
Ja volgende week mooi weer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weer.
Ik ben net terug van werk, eindelijk. Deze week zag er echt zo uit: slapen - werken - FOK!ken
Was dan ook rukweer de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook erg veel op FOK! gezeten.
Neuh, maar wat zon is ook wel wat gewenstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja volgende week mooi weer!Maar ach, soms is dat toch ook niet erg?
Hallo meisje.quote:
Ja, het wordt weer mooi weer. Dan kan ik buiten weer lekker wandelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Was dan ook rukweer de afgelopen dagen. Maar volgende week terrasjes en strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |