Je mag mijn Cube ook wel even lenen hoor, als je daarmee uit de brand bent...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Hoopte stiekem voor een paar tientjes klaar te zijn
Die is bij mij te koop. Ook de JS100 op MP is van mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef TeleluvR het volgende:
Topgitaar voor weinig:
http://www.speurders.nl/o(...)g821dx-89855267.html
[ afbeelding ]
Je G snaar moet naar een A ?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef mr-green het volgende:
Ok ik probeer dus mijn akoestische gitaar in Open D te tunen ''Mark Tremonti'' stijl (dus DADADD). Nu zitten er best dikke snaren op mijn gitaar (.12 volgens mij). Alle snaren zijn getuned naar de juiste noot echter mijn G snaar wil niet echt mee werken. Ik heb het gevoel dat als ik die tune naar D dat de snaar dan breekt
Iemand meer ervaring hiermee? Of moet ik het gewoon erop wagen
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Die is bij mij te koop. Ook de JS100 op MP is van mij.
fixedquote:
Ja, zijn leuke dingenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef elplato het volgende:
[..]
Ja! Damn wat een geluiden zitten er in dat ding..hij oogt zo beschaafd
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:01 schreef RockNijntje het volgende:
bijna vakantie, dan ga ik weer eens wat meer gitaar spelen![]()
edit: lama, de plaat heet zo, nummer nietquote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelen.
Zou zelf toch even doorsparen voor een Peavey 6505 combo ofzo. Snap dat je een nieuwe versterker wilt maar denk dat ook meer is wat je zoekt, als ik kijk naar welke muziekstijlen je speelt. Zoiets dus: http://www.musicstore.com(...)-/art-GIT0016697-000quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand me helpen met wat voor versterker ik moet kopen?
Ik had eerder dus een Bugera 6262. En ik was echt gek op het geluid. 120 watt was eigenlijk iets te veel voor mij, maar hij was dus al na een paar dagen kapot. Nu wil ik dus een nieuwe, maar dan hier in Nederland (wss bij feedback of bax?)
Het moet een buizenversterker zijn voor Death, Thrash en Black metal. ofterwel.. moet een dikke gain knop op zitten. Het moet ook een Combo zijn. dus vaak met 2x 12" speakers. Budget is rond de 430-500euro max.
Alvast bedankt mensen
quote:
Welke?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelen.
Niets indrukwekkends verder hoor, gewoon een Peavey Windsor top.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |