Ik zou graag zien dat jullie dit topic gebruiken om jullie input te verzamelen over hoe we het hier zo leuk en gezellig mogelijk kunnen maken.
Dus willen jullie bv. Polls of misschien andere verbeteringen ???
Laat eens wat van je horen ... alle serieuze suggesties worden onder beraad genomen ...
Groeten,
Voc.
quote:Zo Sunchaser, die kan je in je zak steken!
Op 21 augustus 2000 11:43 schreef Oudjong het volgende:
Er zijn hier genoeg mensen die excelleren in een uitroepje hier en een geestigheidje daar zonder stelling te nemen. Mogen wij van die goedkoopte verschoond blijven.
Maar goed, Ik denk dat het ook nog een beetje te vroeg is om nieuwe dingen te verzinnen over hoe we het hier zo leuk en druk mogelijk kunnen maken. Er is ook nog maar zo bar weinig bekend over BB2..
Maar nogmaals, voorstellen zijn van harte welkom
Gewoon veel lol maar niet te extreem zoals in onzin. dat is een beetje de bedoeling
bijvoorbeeld na de eerste week allemaal een voorspelling doen.
need I say more?
maargoed we zouden geen reclame maken. Ik vindt persoonlijk niet echt dat het nodig is, er is ook al een ander BB forum nl. de Watchers en ons forum plus de andere fora maakt samen 1 groot collectief BB forum. Het wordt eentonig als er op elk forum dezelfde dingen verschijnen en zal er op alle fora minder gepost worden. Terwijl, als je het juist zo divers houdt als nu er op elk forum wat anders te vinden is.
Voer voor Psychologen
quote:Sommigen staan er nu al ingeschreven, terwijl ze het zelf nog niet eens weten.
Op 31 augustus 2000 18:39 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we ons daar vrijwillig voor opgeven of worden we gedwongen opgenomen in dat topic?hehehe
Maar serieus dat topic was meesterlijk!
En als ik denk wat Polls is hoef je die echt niet scherper te maken;Havoc je overschreed er net zelf ook een door het topic hoog te houden
Ik ben het niet echt eens met de BB series, maar zal het niet verk*tten( anders zou sport er ook slecht aan toe zijn) wat ziet men in een bart ruud klaas piet die een tafel verschuift omdat er niets beter te doen is
En op sex hoef je niet te rekenen, omdat de kandidaten nu weten hoe erg dat hun voor de rest van hun leven zal achtervolgen
MVG BB Worst nightmare
Je zou toch gaan masseren??
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |