abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2000 @ 00:20:47 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_305360
Natuurlijk wil iedereen dat BB2 net zo een groot succes wordt als BB1. Maar bij deze heb ik een vraag aan jullie !

Ik zou graag zien dat jullie dit topic gebruiken om jullie input te verzamelen over hoe we het hier zo leuk en gezellig mogelijk kunnen maken.

Dus willen jullie bv. Polls of misschien andere verbeteringen ???

Laat eens wat van je horen ... alle serieuze suggesties worden onder beraad genomen ...

Groeten,

Voc.

I'm getting too old for this....
  maandag 21 augustus 2000 @ 00:36:05 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_305399
Iedereen elke dag een paar consumptiebonnen zou wel goed klinken...
  maandag 21 augustus 2000 @ 11:06:30 #3
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_305969
Polls lijkt me wel een STRAK idee. serieus.
of een chat misschien? ik weet het niet alleen lijkt me wel goed idee.
pi_306042
Oh nee, geen chat svp! Dat schijnt bij voorkeur 's nachts te moeten gebeuren en dan worden eventuele meningsverschillen weer op het forum gepleurd, alwaar wij - simpele -users - dan helemaal niets van snappen. En hoe discussieer je dan b.v over de houding van Piet of het malle gedrag van Mien? Waar kun je dan serieus de bedoelingen van Veronica onderuit halen (of onserieus) in voorbijflitsende one liners? Er zijn hier genoeg mensen die excelleren in een uitroepje hier en een geestigheidje daar zonder stelling te nemen. Mogen wij van die goedkoopte verschoond blijven. Ik wil graag ff nadenken over wat een ander zegt en over wat ik daarop zou willen antwoorden
dat ik dit nog mag meemaken!
  Overall beste user 2022 maandag 21 augustus 2000 @ 12:15:29 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_306122
quote:
Op 21 augustus 2000 11:43 schreef Oudjong het volgende:
Er zijn hier genoeg mensen die excelleren in een uitroepje hier en een geestigheidje daar zonder stelling te nemen. Mogen wij van die goedkoopte verschoond blijven.
Zo Sunchaser, die kan je in je zak steken!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_306147
Oudjong is blij dat sommige schoentjes passen en dat sommige kasten zitplaatsen hebben en sommige mensen niet alleen in koek happen en dat goede verstaandertjes slechts een half woord nodig hebben....
pi_309520
Ik baal.... ik ga de eerste drie weken BB missen, vanwege mijn vakantie. Maar goed; ik baal niet genoeg om er mijn vakantie voor op te geven
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_310095
Jammer Barbarella, dan ga je leuke dingen missen ...

Maar goed, Ik denk dat het ook nog een beetje te vroeg is om nieuwe dingen te verzinnen over hoe we het hier zo leuk en druk mogelijk kunnen maken. Er is ook nog maar zo bar weinig bekend over BB2..

Maar nogmaals, voorstellen zijn van harte welkom

pi_310139
Zo min mogelijk ingrijpen dus. En verder..., vooral ook de mensen die in dit soort programma's nu eenmaal niet gelijk de ondergang van de wereld zien maar gewoon een beetje lol willen hebben omdat het zo bizar is allemaal, niet gelijk op de huid gaan zitten. Daar kom je al een heel eind mee volgens mij.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 23 augustus 2000 @ 18:07:15 #10
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_310162
Doe ik ook niet BooBooSan, maar ik wil wel voorkomen dat BB2 een tweede onzin forum wordt.. Alhoewel dan moeten die 100.000 posts wel te halen zijn

Gewoon veel lol maar niet te extreem zoals in onzin. dat is een beetje de bedoeling

woensdag 23 augustus 2000 @ 18:10:04 #11
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_310164
Even iets anders, Havoc: het viel me net op dat de beschrijving van het forum op de indexpagina de lading niet echt meer dekt nu alle oude topics zijn verdwenen....
  woensdag 23 augustus 2000 @ 18:11:45 #12
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_310166
Thanx W.O.R.
pi_310175
Kee Havoc. Just checking.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 23 augustus 2000 @ 20:53:21 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_310385
Laten we i.p.v. een poll een een pool houden.

bijvoorbeeld na de eerste week allemaal een voorspelling doen.

woensdag 23 augustus 2000 @ 21:20:35 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_310434
Niet eens zo een slecht idee Marky. Ik houd het ff onder mijn pet
  woensdag 30 augustus 2000 @ 16:34:25 #16
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_318804
En omhoog met dit topic.. er moeten toch wel meer ideen zijn ??
  Overall beste user 2022 woensdag 30 augustus 2000 @ 17:41:26 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_318864
blijkbaar niet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_319658
Chat=palace bordeel
Poll= Big Mother forum

need I say more?
maargoed we zouden geen reclame maken. Ik vindt persoonlijk niet echt dat het nodig is, er is ook al een ander BB forum nl. de Watchers en ons forum plus de andere fora maakt samen 1 groot collectief BB forum. Het wordt eentonig als er op elk forum dezelfde dingen verschijnen en zal er op alle fora minder gepost worden. Terwijl, als je het juist zo divers houdt als nu er op elk forum wat anders te vinden is.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 31 augustus 2000 @ 14:31:42 #19
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_320308
Er is maar één topic dat terug moet, en gaat komen:

Voer voor Psychologen

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_320849
Moeten we ons daar vrijwillig voor opgeven of worden we gedwongen opgenomen in dat topic? hehehe
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 31 augustus 2000 @ 19:49:07 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_320953
quote:
Op 31 augustus 2000 18:39 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we ons daar vrijwillig voor opgeven of worden we gedwongen opgenomen in dat topic? hehehe
Sommigen staan er nu al ingeschreven, terwijl ze het zelf nog niet eens weten.

Maar serieus dat topic was meesterlijk!

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_321008
Als vaste bezoeker van het onzin forum weet ik niet wat er mis is, slap gelul heeft men nodig op een dag.

En als ik denk wat Polls is hoef je die echt niet scherper te maken;Havoc je overschreed er net zelf ook een door het topic hoog te houden

Ik ben het niet echt eens met de BB series, maar zal het niet verk*tten( anders zou sport er ook slecht aan toe zijn) wat ziet men in een bart ruud klaas piet die een tafel verschuift omdat er niets beter te doen is

En op sex hoef je niet te rekenen, omdat de kandidaten nu weten hoe erg dat hun voor de rest van hun leven zal achtervolgen

MVG BB Worst nightmare

pi_321046
Ach, sex op TV gaat gauw vervelen, elke avond kun je terecht. Dat is ook gebleken, sexers worden weggestemd. Nee, Piet die de stoel verschuift is veel interessanter want wat waren zijn innerlijke drijfveren daarbij? Wilde hij misschien wat dichter bij Miep zitten? Wilde hij een beetje van de rook van Karel's sigaret vandaan? Denkt hij meer te krijgen als hij dichter bij het fornuis zit? Durft hij niet op te staan? Durft hij niet te gaan zitten en waarom? Kijk, dat zijn de zieleroerselen waarmee wij ons gaan bezighouden. Sexen doen we tenslotte allemaal maar stoelen schuiven???
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:23:53 #24
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_348451
En omhoog
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:32:08 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348460
Betrapt!